י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המחנכים התכנסו ודנו בבעיות של הדור • צפו

'חיים של תורה' קיימו את ועידת החינוך השנתית באולמי תמיר בירושלים, במטרה להעניק למשתתפים כלים חינוכיים

המחנכים התכנסו ודנו בבעיות של הדור • צפו

בועידת החינוך השנתית של ארגון 'חיים של תורה', שהתקיימה באולמי תמיר בירושלים, העניקו השנה בפני המשתתפים 'ארגז כלים' שימושי ומעשי, ממוקד ומפושט, לשימושי יומיומי בחינוך התלמידים והילדים מדי יום ביומו. כאשר שאיפת הארגון היתה שכל אחד מהמשתתפים ייצא עם 'ארגז' משלו, עם התובנות הנחוצות לו לפי עבודתו ומשרתו, לפי גילאי ילדיו ומצבם ולפי האתגרים הניצבים לפתחו.

המחנך הרב משה בויאר, העביר בצורה מיוחדת בעומק רב, כלים במערכת החינוך ובהבנת נפש הילד ואיך צריכים לעזור לילד במצבי התנהגויות שונים, כן קרא לציבור הרחב להשתמש בכלים המקצועיים המועברים בקורסים של הארגון 'חיים של תורה'. בהמשך הופיע בפני המשתתפים הרב דוד וסרמן, מומחה לטיפול בחרדות, שנתן תובנות מה זה חרדות, ואיך מזהים מתי זה בנורמה ומתי זה עובר למצב של חריגה, והכלים לטיפול בבעיה.

בהמשך נשא דברים הגאון רבי פנחס וינד, יו"ר חיים של תורה העולמי, שהתרכז איך מתמודדים עם בעיות הדור והכלים, וקרא לכל קהל האברכים החשובים להצטרף לשורות הקורסים ורכישת כלים מעשיים, הנמסרים על ידי אנשי תורה וחינוך האמונים על הדרך המסורה לנו מדור דור.

לאחר מכן נערכה פאנל חינוכי בו הועלו לדיון נושאים חינוכיים מורכבים על פי שאלות מקהל המשתתפים, הפאנל עסקה בדיון בנושאים מגוונים בדברים העומדים על הפרק ותשובות קצרות ומעשיות על ידי ר"מ פרטי מנהל רוחני, אנשי מקצוע וראשי ישיבה.

אחרי הפאנל נשא דברים הרה"צ המשפיע רבי אלימלך בידרמן, שהסביר איך להחדיר בלבות ילדינו ותלמידינו את עשיית המצוות שציוונו הקב"ה על ידי שמחת הלב ושמחת הנפש ובאהבה אליו יתברך שמו.























חיים של תורה תמיר הגרפ וינד חינוך ועידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד