י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עד קצות האצבעות • הטרנדים של הציפורניים

סקירה מקיפה של כל הטרנדים מעולם אופנת הציפורניים • איזה מהטרנדים הוא הטרנד שלך? חפשי את עצמך

עד קצות האצבעות • הטרנדים של הציפורניים
לק

עולם הציפורניים הוא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, ומספק חדשות לבקרים, טרנדים, סגנונות ועיצובים שאי אפשר להתעלם מהם. בנוסף, שוק המוצרים הנלווים של תעשיית הציפורניים זוכה אף הוא לנסיקה, ובכל פינה קורצים אלינו מהמדפים אינסוף מוצרים, ערכות טיפוח, תכשירים ועוד מוצרים. לא קל. הנה הטרנדים שסובבו לנו את הראש ותפסו את העין:

1.ירח. חצי ירח - הליכת ירח בגרסת הציפורניים שלך:

טרנד הירח למעשה הראה אותותיו כבר ב-2013 אך במקום שייעלם וייכחד מן העולם, כיאה לטרנד, הוא אוחז בציפורניים - ושורד גם השנה בווריאציה קצת שונה. בתצוגת אופנה במסגרת שבוע האופנה המעצבת "Azede Jean-Pierre" הציגה קולקציה מיתולוגית. צורת המניקור שבלטה בתצוגה הכירה לנו בגדול את טרנד מניקור הירח. העיצוב הזה על הציפורניים, התאים והשלים את המראה העשיר של הבדים והצבעים, מסריגים אפורים גבשושיים עד לססגוניות של כתום שרוף.

קרדיט OPI




2. תהיי ישרה ...תהיי אלכסונית – העיקר שתהיי אופנתית!

הצעקה הבאה היא צעקת המניקור באלכסון. כל כך קל ליצור אותו, כל כך יפה להביט בו.. ובעיקר לשלב אותו עם הופעה א-סימטרית בגזרות הנדסיות – שילוב של כיף!

המעצבת ג'ואנה מסטוריאני חשפה בשבוע האופנה קולקציה מרתקת והשתמשה בצבעוניות ובמראה הבהיר כמו שמש כאשר על ציפורני הידיים והרגליים של הדוגמניות, בחרה מסטוריאני צבעים המיועדים להשלים את המראה הנועז של השמלות הארוכות שהציגה.

בין הלקים אותם בחרה, היו טונים של קלמנטינה מרשימה, צהוב וגווני אקווה מרין וזאת בהשראת הארכיטקטורה של גאודי.




3.טרנד שמימי ביופיו!

המעצבת lindsay degen הציגה את הקולקציה הססגונית והמרהיבה שלה בשבוע האופנה כאשר הדוגמניות שלה הילכו על המסלול ולא היה ניתן להתעלם מהציפורניים הזועקות "fashion in the sky" שלהן! בציפורניים מרובעות קצרות, כאשר כל הציפורניים משוכות בלק כחול שמיים, ועליהן מצוירים עננים בלבן. את הרעיון השמימי הזה בחרנו ללמד אתכן כיצד לבצע בעצמכן בשני דרכים:












4.מאט זה המבריק החדש!

שמעתן נכון, לק שהמרקם שלו הוא מאט ואטום. זה מגניב, זה מתאפשר בהמון גוונים וזה שיקי בטירוף. חברת opi השיקה בחורף האחרון בקבוק לק שקוף, תמים למראה, במראה שקוף אבל עכור מעט, מעין זכוכית חלבית. תפקידו של הבקבוק הקטן הוא לשנות כל גוון על ציפורנייך במריחה קלה.

לק המאט של opi נועד להפיק ניגוד במראה עיצוב הציפורניים בכך שהוא יוצר אפקט של לק דהוי כאשר מורחים אותו על הצבע הלק הנבחר. מה גם שניתן לשנות ולעצב מראות שונים במניקור.

הבקבוק הזה שינה את כללי המשחק של הציפורניים כי בכדי לקבל שינוי דרמטי במראה אין צורך להסיר לק, לבחור צבע שונה וכו'... אלא רק להוסיף על הקיים את הלק מאט ולקהל מראה מאט יפיפה ומסתורי. ניתן גם להשיג אפקט של שני טונים, רק באמצעות כיסוי חלקי של הציפורן. או ליצור מראה של פרנץ' מניקור רק במשיחת קצה הציפורן בטופ מאט.

(צילום יח"צ OPI)




5.צהוב עולה!

אין מעצב שפסח הקיץ הזה על צבעי השמש מזריחתה ועד שקיעתה, מצהוב שמש עד לזה הנוטה לכתמתם בהיר. האמירה הטרנדית הקיץ הזה תהיה טהרתו של הצהוב גם בארון הבגדים וגם בקצות הציפורניים, גם על מסלולי התצוגות וגם שחקניות הוליווד באירועים מתוקשרים.





6.מסיבה בקצות האצבעות: סוכריות לציפורניים וקונפטי לעיניים!

מי אם לא, אופנת העל שתפסה תאוצה במיוחד בקרב הישראליות, אופנת הגליטר'ס! כל מה שנראה מקפץ, קונפטי, צבעוני ונוצץ- נכנס בקטגוריית הגליטר! אכן אחד הטרנדים היותר בולטים השנה בעולמן של הציפורניים, הוא טרנד הנצנצים, לק הגליטר המנצנץ על כל גווניו, החל מנצנצים על בסיס שקוף בגווני אולטרא סגולים, עד לפתיתי שלג לבנים, ורודים, אפילו גליטר'ס קונפטי גסים היו לנו. כל חברת לקים היום מוציאה מגוון עצום של לקים לפי הטרנד האופנתי. אגב, למי שמכירה את הטרנד מקרוב גם יודעת כמה קשה להסיר אותו ולכן חברות הלקים המציאו לנו את הפתרון האידיאלי להסרה קלה של הגליטר, והוא הלק glitter off של חברת opi.




השתתפו בהכנת הכתבה חנה עטיה, מדריכה בכירה ברשת "נייל סטודיו" – ללימוד מקצועות היופי, טייגר מהסלון של טייגר רח תש"ח 2 ת"א.
נשים אופנה טיפוח לק קוסמטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד