י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

קיץ באוויר • הקולקצייה החדשה לבית האופנה " טאצ'"

טאצ' משיקה את קולקציית קיץ 2014 בהפקה ייחודית ושיקית

קיץ באוויר • הקולקצייה החדשה לבית האופנה " טאצ'"
אלכ ליפקין

רשת מעצבות האופנה טאצ' גאה להשיק את קולקציית קיץ 2014 בהפקת אופנה מושקעת וייחודית.,בניצוחם של טובי אנשי המקצוע בתעשיית האופנה בארץ.

קולקציית הקיץ, השואבת את השראתה מהנוף האורבני, כוללת מגוון פריטים ודגמים המתחברים לכדי סיפור אופנתי, המתאר את האישה הדינמית, העצמאית ואנינת הטעם של העידן החדש.

הקולקציה רחבה ועשירה וכוללת מבחר דגמים במגוון סגנונות המתאימים לכל שעה במהלך היום ולכל אירוע, החל בפריטים יום-יומיים ואורבניים ועד לדגמי ערב אלגנטיים.

הטרנדים הבולטים של קיץ 2014 כוללים בין היתר פריטי רטרו עם טוויסט עדכני. כך למשל, נוכל למצוא השנה חזרה לאופנה של חצאיות פעמון, שמלות לא צמודות באורך ברך, שמלות ערב קלאסיות לארועים, לצד מבחר אקססוריז שיקיים וטרנדיים תואמים להשלמת המראה הכולל (Total Look).

כמו תמיד, גם הפעם, כל הדגמים בקולקציה משלבים מגוון טקסטורות ובדים באיכות בלתי מתפשרת, ומתאימים לנשים בעלות תודעה אופנתית גבוהה, המקפידות על ייחודיות וסגנון אישי.

שפרה ויעל, המעצבות, מציינות כי "הסוד הוא במקצועיות להתאים לכל אחת את הבגד המחמיא ביותר, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים, אשר הופכים את המראה למושלם. הייחוד שלנו מתבטא בחוויית הקנייה המוענקת לכל לקוחה, השירות אישי, והיחס החם המאפשר את ההכוונה המדוייקת לבחירת הגזרה המתאימה".




























תרשי לעצמך. יש לך טאצ'
ניתן להשיג בחנויות הרשת:
רחוב יצחק שולאל 18 ירושלים רחוב רבי עקיבא 19 בני ברק


צילום: אלכס ליפקין
סטיילינג: סיון חימי
הפקה:גילי לוונשטיין
איפור ושיער:ליאור גרין
דוגמנית:ליתאי לאלינור שחר
נשים שיק חרדיות סייל אופנה צנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד