ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

לגזור ולשמור • טיפוח - המייק אפ שלי :)

לכולנו יש מייק-אפ בארון • כדאי לדעת ולהבין מהו מייק-אפ? איך בוחרים אותו ואיך ואיפה מורחים אותו נכון? • רויטל הרכסף מגישה טור

shutterstock
shutterstock

לעיתים, השימוש היומיומי בו מתבקש וחשוב. לעיתים מיותר, בפרט לבעלות עור צעיר וחלק. לפעמים השימוש בו משדרג מאד את המראה כמו מעשה קוסם, ולעיתים השימוש בו לא נכון ונותן מראה בובתי ועשוי. גם אם את שייכת לחלק הראשון וגם אם את שייכת לחלק השני, כדאי שתדעי על המוצר הקסום הזה כמה דברים לפני שאת משתמשת בו.

מהו מייק-אפ?

מוצר המגיע בגוונים בהירים או כהים בהתאם לגוון העור הספציפי שלך.

מטרתו:

לתת גוון אחיד לעור, להסתיר כהויות, לנטרל פיגמנטציה אדומה, חומה, כתמי שמש וכדומה, לתת מראה זוהר לעור הפנים, ואף לתת אשליה של מתיחה קלה.

גווני המייק-אפ

הדעה הרווחת בד"כ היא "מייק-אפ בגוון בהיר לבעלת עור בהיר, ומייק אפ בגוון כהה לבעלת עור כהה". אך זה לא מספיק, כאשר את קונה מייק-אפ חשוב לשים לב לתת הגוון שלו. ישנה סקאלת גוונים צהבהבים, כתמתמים, ורדרדים, חומים, אדמדמים ואפרפרים. למשל: אם את בעלת עור בהיר, לא כל מייק-אפ בהיר ישב על עורך בצורה יפה, יכול להיות שגוון העור שלך נוטה לוורוד, ואם תקני מייק-אפ עם תת גוון צהוב, לא משנה כמה המייק-אפ יהיה יקר/טוב/עמיד/נעים על העור, הוא לא ישב יפה, ויהיה בולט מאד.

לכל מותג המייצר ומוכר איפור יש סקאלת גוונים שונה, אך לא לכל חברה יש את המוצר המתאים לך, ולא משנה אם את אוהבת את מוצרי המותג, או קבלת המלצה מחברה, כל אחת והצבע שלה. לכן, את לא חייבת להיות נעולה על מותג ספציפי. כדאי לך לעשות סקר שוק ולמצוא את הגוון המדויק המתאים לתת הגוון שלך. אם את מורחת מייק-אפ בגוון לא מתאים, הפסדת את המטרה המרכזית בשימוש בו.

חשוב לשים לב

בחורף אנחנו בדרך כלל בהירות יותר, ובקיץ אנו כהות יותר, כך שיכול להיות שאת מה שקנית לפני חודשיים לא יתאים לך בעוד שבועיים, לכן אני ממליצה להחזיק בבית שני גוונים של מייק-אפ, אחד בהיר והשני כהה מעט יותר. אל דאגה, עוד לפני בא הקיץ יהיה לך בו שימוש, ועל כך... בהמשך.

בהצלחה

רויטל הרכסף - מאפרת אישית
0528610016
מייק אפ איפור סדנה צבעים טיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד