י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שנתיים מאז יצא: הגרש"א פרסם מכתב תמיכה בהפלס

הגר"ש אוירבך מפרסם מכתב תמיכה פומבי בביטאון "הפלס" דבר שנמנע לעשותו מאז הוקם העיתון לפני כשנתיים • "מרבה כבוד שמים"

הגר"ש אויערבך. צילום: יוסי רוזנבוים
הגר"ש אויערבך. צילום: יוסי רוזנבוים

לראשונה מאז הוקם עיתון 'הפלס' הנמנה על מפלגת 'בני תורה' הליטאית לפני כשנתיים לאחר המהפך ביתד נאמן, כותב מנהיג בני תורה הגר"ש אויערבך מכתב תמיכה בעיתון.

עד כה נמנע הגר"ש אויערבך מלכתוב מכתב תמיכה פומבי בעיתון מלבד מכתב אותו כתב שלושת ימים לפני הבחירות עבור מפלגת 'בני תורה' שרצה בבני ברק ירושלים ומודיעין עילית.

במכתבו כותב הגרש"א: "בנני בזה לחזק ולהיות נטפל לידי עושי מצוה רבה עד למאוד העושים ומעשים למען בטאון עולם התורה "הפלס" המרבה כבוד שמים ועומד על משמר התורה והיהדות.

"ועתה קמו בס"ד אברכים תלמידי חכמים יראים ואנשי חיל לעמוד לימין הבטאון להבטיח קיומו וביסוסו בעז"ה באשר הוא יסודה וקיומה של תורה והרבה גופי תורה תלויים בו, וכל העושים והמעשים התומכים והועזרים יתברכו בכל הברכות האמורות בתורה, הם ולכל אשר להם בזה ובבא".

את מכתבו מסיים הגרש"א למען האמת והשלום - שמואל בלאאמו"ר גאון ישראל מוה"ר שלמה זלמן זללה"ה אויערבך.

ביום הראשון להקמת העיתון פורסמה תמונה בעמוד הראשון של הפלס, בה נראו העורך נתי גרוסמן סגנו ישעיהו ויין והמנכ"ל יעקב לבין בביתו של הגרש"א כאשר על השולחן מונח הלוגו של העיתון החדש - הפלס.

פעם נוספת בה הביע תמיכה בעיתון הייתה בכינוס שנערך באולמי תמיר בחורף האחרון שם הזכיר את העיתון הפלס ואמר שכל דבר שנכתב בו נבדק על ידי הועדה הרוחנית בצורה מדוקדקת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מטרת המכתב היא לחזק את העורכים והמנהלים להמשיך במלאכתם ולהביא למנויים חדשים. וכן לחזק את התומכים כלכלית בעיתון.
מכתב תמיכה הגרש אויערבך הפלס עיתון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד