י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"תתרמו להכנסת כלה והציון יעלה ב-15%"

חשיפת 'בחדרי חרדים': תלמידות כיתות ה' בסמינר הישן בירושלים קיבלו הצעה מפתה - מי שתתרום 250 שקל להכנסת כלה, תקבל 15% תוספת בציון על מבחן בעברית, המשפיע על תעודת ההוראה • לבסוף, הוחלף הפרס בתוספת שאלות רשות לתורמות • "ממתי מוכרים ציון מקצועי בכסף?" • הנהלת הסמינר טרם הגיבה

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

האם חשבתם פעם כי ציון המשפיע על תעודה מקצועית עשוי להיות תלוי בתרומה כספית? מתברר שב'מכון בית יעקב למורות - הסמינר הישן', יש מי שחושב כי מדובר בצעד לגיטימי.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', לאור פנייתן של כמה מתלמידות הסמינר ובני משפחותיהן, עולה כי במבחן בעברית וטעמי המקרא שהתקיים ביום רביעי האחרון לכיתות ה', יכלו הבנות ליהנות מבונוס משמעותי, אם תרמו כסף.

"מדובר במבחן המשפיע על תעודת ההוראה", מספרת אחת הנבחנות. "כמה ימים לפני המבחן עברו בכיתות והודיעו כי בהוראתו של הרב כהן, בת שתתרום עבור 'הכנסת כלה' של בחורה מהסמינר 250 שקל - תקבל תוספת של 15% בבחינה".

עם זאת, מתברר כי הסמינר נרתע מעט, התלמידה ממשיכה ומספרת: "במבחן עצמו המורה הודיעה כי לא תיתן אוטומטית 15% לבנות שתרמו, אבל בחורה שתרמה תקבל שאלות רשות נוספות שעשויות להשליך באופן ישיר על הציון".

לדברי קרוב משפחה, "מדובר בחוצפה נוראה, ואם לבחורה אין איך לתרום? ובכלל, ממתי מוכרים ציון מקצועי בכסף, ויהא זה למצווה חשובה".

ככל שניסינו להשיג את תגובת הסמינר - היא טרם התקבלה, ולכשתתקבל - תפורסם.
סמינר תלמידות ציון בחינה תרומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד