ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

וואו, כמה יפה וזוהרת תהיי החג הזה - טיפים שחייבים לדעת לפני שמתאפרים לחג

חג השבועות יגיע בקרוב, ולאחר הבישולים, האפייה והכנה אישית לקבלת התורה, כל אישה תרצה גם להיראות ולהרגיש טוב • המאפרת המקצועית, תמר אטיאס, עם טיפים לאיפור חגיגי מושלם

וואו, כמה יפה וזוהרת תהיי החג הזה - טיפים שחייבים לדעת לפני שמתאפרים לחג

שבועות שחיכינו לאיזה אירוע או חג חגיגי ואלגנטי. כל אירוע מביא איתו הזדמנות להשקיע עוד טיפ טיפה באיפור נכון ומחמיא ולהיראות אלגנטיות, חגיגיות וזוהרות אפילו יותר מתמיד.

אז אחרי שעמלת על מאכלים, עוגות, קינוחים מיוחדים ולבנים, טרחת וניקית את ביתך, קילחת את הילדים ואפילו כבר קישטת את כל הבית בנרקיסים ורקפות, הבית לבש חג של פעם בשנה - חג השבועות! עכשיו הגיע הזמן שלך מול המראה, מול עצמך, קצת להירגע, לנוח ולהשקיע בך
.
לכל אחת מאיתנו יש את האיפור שמחמיא דווקא לה, את הצבעים שעושים אותה מושלמת. אבל יש כמה כללים כל כך קלים ליישום, שתורמים רבות למראה הכללי המושלם.

אז כמו שאני תמיד ממליצה, בשביל שהאיפור יראה בריא, רענן ומחמיא וישב טוב על עור הפנים, צריך להכין את העור שלנו, ובדיוק בשביל זה אני ממליצה לשטוף את הפנים עם המון מים, רצוי כמה פעמים ביום, זה מעניק לחות וניקיון לעור הפנים.

מרחי קרם לחות המותאם לעורך, עסי אותו היטב לתוך נקבוביות העור.
מרחי מעט פריימר במיוחד באזור ה T.

הרבה פעמים אני נשאלת: "מה הסוד שלך? מה נראה אצלך כל כך רך, ענוג ואלגנטי"?
ואני עניתי, עונה וכנראה גם אענה בעתיד - הסוד הוא טשטוש, טשטוש, טשטוש.
טשטוש במריחת המייק אפ, טשטוש בברונזרים, סמקים, שימרים, צלליות וכל דבר שניתן לטשטוש.

השימוש במברשות נכונות, צורת ההחזקה של המברשת ואופן הטשטוש, עושים את כל העבודה.
גם עם החומרים הכי פשוטים אפשר ליצור איפור שנראה מקצועי ומושלם.




אז איך עושים את זה?

ראשית יש לבחור מברשות מתאימות לכל אזור שונה בפנים, אם זה ברונזר או סומק, המברשות תהינה יותר גדולות. אם זה לאזור העיניים, המברשות תהיינה יותר קטנות, קרמבואיות, רחבות או צרות, תלוי באזורים.

שיער המברשות - שיער המברשות צריך להיות רך ונעים, שיער המברשות מצריך טיפול, כמו כל שיער, יש צורך לשטוף אותו בסבון ומים כדי מאוורר אותו, מנקה את החומרים הנצברים בתוכו, ומקנה לו רכות מחודשת.

החזקה נכונה של המברשת - אז לאחר שיש לנו את המברשת הנכונה ביד, יש צורך בהחזקת המברשת בצורה נכונה. יותר כמו שאנחנו מחזיקות עיפרון, רק היד תהיה כמה שיותר לקראת סוף המברשת ולא יותר לכיוון השערות.

אופן מריחת וטשטוש החומר - לאחר שאנחנו מחזיקות נכון את המברשת, יש חשיבות לרמת הלחץ של היד על המברשת. כשיש לנו חומר על המברשת או על האזור אותו אנחנו מאפרים, נלך עם המברשת הלוך וחזור על אותו אזור עם לחץ עדין ממש על הברשת, בצורה שהמברשת נוגעת ולא נוגעת וככה נעשה הלוך ושוב עד שנגיע לרמת התוצאה שאנחנו מרוצות.

ייתכן וזה דורש מעט יותר זמן, יותר סבלנות ויד יותר מיומנות, אבל ברגע שרוכשים את זה, ההבדל באיפור מורגש והרכות, עושה את התוצאה המושלמת.

טיפ: בזמנים של אירועים ובחגים, זה בדיוק הזמן שלנו להשתמש בכל ה-- glow השימרים והצלליות המבריקים שיש לנו. אני אישית אוהבת יותר להשתמש בגווני העור ומעלה לכיוון הכהה. זה מתאים לכולן ושומר על קלאסיות, אבל עדיין בכדי שזה יראה יותר וואו, קחו מאבקת הצללית שיש לכן, טפטפו טיפונת מים, ממש טיפה, וטפחו על גלגל העין בעדינות. זה ייתן לזה מראה מטאלי, עמוק יותר ואלגנטי יותר. (אל תגלו שגיליתי :)

חג שמח וחגיגי.

תמר אטיאס, איפור מקצועי




חג השבועות טיפים איפור שבועות טיפים לאיפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד