י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לראשונה מאז נכלא: שמחיוף יצא לחופשה

פרסום ראשון: את סוף השבוע האחרון בילה סגן ראש העיר ירושלים לשעבר, שהורשע בפרשת הולילנד ונכלא - בחברת בני משפחתו

שמחיוף. צילום: גיל יוחנן, פלאש 90
שמחיוף. צילום: גיל יוחנן, פלאש 90

סגן ראש העיר ירושלים לשעבר אלי שמחיוף, המרצה בימים אלו עונש מאסר בעקבות הרשעתו בפרשת הולילנד, יצא ביום שישי לחופשה של 48 שעות בצל בני משפחתו.

לבחדרי חרדים נודע, כי שמחיוף שוחרר לחופשה ראשונה מאז נכלא ביום שישי האחרון, ועשה את השבת בצל משפחתו המורחבת בירושלים. שמחיוף שב לבית הכלא מעשיהו היום (א) בשעה 12:00 לפני הצהריים.

בן משפחתו שוחח עם 'בחדרי חרדים' וציין כי "בני המשפחה התרגשו מאוד לקבל את האב בחזרה, גם אם רק לסוף שבוע קצר. בשבת השתתפו בני המשפחה המורחבת ונערכו מנייני תפילה בבית בהשתתפות שכנים וידידים".

שמחיוף, סגן ראש העיר ירושלים לשעבר, נכנס לכלא לפני כארבע וחצי חודשים והוא מרצה עונש מאסר של שנה וחצי. בתחילה נגזר עונשו ל-3.5 שנות מאסר, אולם לאחר שערער לבית המשפט העליון, התקבל הערעור באופן חלקי, ועונשו הופחת לשנה וחצי.

שמחיוף הורשע תחילה בשתי עבירות - על כך שקיבל מעד המדינה שבעה שיקים על-סך 95 אלף ₪. ועל כך שקיבל מעד המדינה שני שיקים על-סך 70 אלף ₪. סך-הכל שתי עבירות שונות של קבלת שוחד. הוא הורשע בעבירה בחוק איסור הלבנת הון בגין פריטתם של כספי השוחד למזומן בגמ"חים, והעברתם למקורביו. עבירה זו משליכה על חומרת העבירות בהן הורשע.
אלי שמחיוף מאסר חופשה שוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד