י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ככה חוזרים למכשיר כשר: הסמארטפון של 'עסקן'

עם הסמארפונים של סמסונג בפלטפורמת 'עסקן' - רבים וטובים חוזרים לטלפון הכשר

ככה חוזרים למכשיר כשר: הסמארטפון של 'עסקן'
גג

במשך שנים, לאחר שהושקו הטלפונים הכשרים הפשוטים – לדיבור בלבד, נאלצו מי שנזקקו לכך לצורך עסקיהם להחזיק שני טלפונים, האחד כשר כפי שהורו גדולי ישראל והשני, סמארטפון, שיאפשר להם להמשיך לנהל את הביזנס בקלות ומכל מקום. פה ושם אמנם צצו פתרונות של טלפונים חכמים עם פיקוח כזה או אחר, אך המענה שלהם לא היה תמיד מושלם למי שנזקק לסמארטפון לצורך עיסוקיו ובהתאם להוראת רבותיו.

כעת, עם השקת הטלפונים החכמים המתקדמים של "סמסונג" במסגרת המסלולים המפוקחים שמציעה "עסקן", ניכרת מגמת התחברות של רבים וטובים לטלפון החכם החדש – שהוא גם חכם ומתקדם כמיטב היכולות הטכנולוגיות של "סמסונג" וגם כשר ומפוקח. כאשר מתברר שחווית המשתמש בטלפונים החכמים המפוקחים אינה נפגעת ובחנות האפליקציות של "עסקן" ישנם מאות אפליקציות שאושרו והטלפונים מאפשרים את כל השימושים הטכנולוגיים הנוספים כמו דואר אלקטרוני, waze, שירותי מיקום, צילום ועוד – ברור שזו הבחירה הטבעית לכל מי שנזקק לסמארטפון מפוקח!
"בשביל כשר לא צריך להתפשר", קובע עמרם ויספיש, סמנכ"ל קהילות בחברת "עסקן".

לדבריו, "לקוח של 'עסקן' נהנה ממכשיר מתקדם של 'סמסונג' עם כל החידושים הטכנולוגיים והוא זמין למאות אפליקציות עסקיות ושימושיות מאושרות. כל מנגנוני הפיקוח על חנות האפליקציות והגלישה הינם מרכיבי תוכנה חיצוניים, כך שהטלפון שבידו של הלקוח הוא המתקדם ביותר של 'סמסונג' ועם אחריות היבואן הרשמי. לכן הוא יכול ליהנות מכל השירותים כמו גם משירות עדכון תוכנה FOTA אוטומטי, מבלי שהוא יהיה חשוף חלילה לתכנים שאינם ראויים".

הטלפונים של "עסקן טכנולוגיות" פועלים על גבי פלטפורמת KnoxCustomization של סמסונג, כך שהמכשירים מעניקים למשתמשים ליהנות ממכשירי סמסונג המתקדמים ביותר, על יתרונותיהם הרבים. פיתוח מכשירי עסקן נעשה בשיתוף ומעקב של ועדת רבנים ומומחי טכנולוגיה חרדים. כל אפליקציה מאושרת ב'עסקן' עוברת שורה של בדיקות מחמירות, וכל המערכות מוגנות במספר שכבות הגנה טכנולוגיות.

ל'עסקן' שני מסלולים מרכזיים: "המסלול המלא", עם גישה מלאה ליישומים ו"עסקן לחומרא" לשימוש מוגבל. מערכת ההפעלה וחנות היישומים של 'עסקן' פועלים במכשירי סמסונג בלבד: Galaxy S7, Galaxy S7Edge, GalaxyS6, Galaxy S6 Edge, GalaxyA5 ו- GalaxyJ1.

הדגמים תומכי עסקן, זמינים באופן מידי לרכישה באתר Askan.co.il ובמוקד שירות לקוחות ומכירות במספר 02-9404050. בקרוב המכשירים יהיו זמינים לרכישה גם בריכוזים החרדיים. את מכשירי עסקן ניתן לרכוש בתנאי תשלום נוחים ועד 12 תשלומים ללא ריבית ועם משלוח חינם עד לבית הלקוח.
סמסונג עסקן סמארטפון כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד