י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בנק דיסקונט משיק: בנקאות בטאצ' אישי

אפליקציה חדשה ללקוחות פרטיים, הכוללת חוויית משתמש מתקדמת וייחודית • רק בדיסקונט: האפליקציה תאפשר, הזדהות באמצעות טביעת אצבע גם במכשירי אנדרואיד

בנק דיסקונט משיק: בנקאות בטאצ' אישי

בנק דיסקונט משיק אפליקציה חדשה ללקוחות פרטיים המציבה סטנדרט חדש ומתקדם של חוויית משתמש, מאפשרת – לראשונה במערכת הבנקאית - הזדהות לאפליקציה בטביעת אצבע גם במכשירי אנדרואיד ומציפה תובנות ומידע בעל ערך על מצב חשבונו של הלקוח.

לוי הלוי, סמנכ"ל, ראש חטיבת טכנולוגיות ותפעול: "האפליקציה החדשה מהווה קפיצת מדרגה בחוויית המשתמש בערוצים הישירים והינה נדבך נוסף למגוון השירותים הדיגיטליים שהבנק מציע ללקוחותיו. התמקדנו בפיתוח האפליקציה במענה לצרכי הלקוחות והתוצאה היא אפליקציה חדשנית, אינטואיטיבית, שמייצרת חוויית שימוש ייחודית ותביא ערך ללקוחותינו. בחודשים הקרובים יושקו שירותים נוספים באפליקציה אשר יתנו ללקוחותינו ערך נוסף ויוסיפו למגוון הפעולות שיוכלו הלקוחות לבצע בה".

לראשונה במערכת הבנקאית בישראל, האפליקציה מאפשרת להצטרף לשירות "דיסקונטTouch "- הזדהות מהירה בטביעת אצבע בלבד - גם במכשירי אנדרואיד, התומכים בטביעת אצבע ובעלי מערכת הפעלה מתאימה. שירות ה-"דיסקונטTouch ", הופעל לראשונה בישראל ע"י דיסקונט בדצמבר 2014, במכשירי iPhone, התומכים בטביעת אצבע ואומץ בקרב מרבית הלקוחות המשתמשים במכשירים אלה. טביעת האצבע מהווה אמצעי זיהוי מהיר ונוח תוך הקפדה על רמת אבטחה גבוהה וזיהוי חד חד ערכי של הלקוח. לאחר אימות מוצלח של טביעת האצבע, תתבצע כניסה אוטומטית לחשבון.

האפליקציה החדשה תאפשר ללקוחות להצטרף לשירות "מבט זריז" שבו יוצג מידע בסיסי ללא תהליך הזדהות על: יתרת העו"ש, 3 תנועות אחרונות, סה"כ חיוב בכרטיסי אשראי וסה"כ שווי תיק ני"ע. כמו כן, לאחר הכניסה הראשונית והזדהות מלאה, הכניסה הבאה לאפליקציה תתאפשר באמצעות הזנת סיסמא בלבד.

בנוסף, האפליקציה החדשה מספקת ללקוח תובנות על מצב החשבון והצעה לביצוע פעולות רלבנטיות בהתאם למיקומים השונים של המשתמש באפליקציה.

חידושים אלו מצטרפים למספר מהלכים שהוביל לאחרונה דיסקונט לשיפור חווית השירות בערוצים הדיגיטליים, בהם: אתר פעולות חדש, אשר שם דגש על חווית משתמש מתקדמת, נוחה ומידע נגיש ורלוונטי, יישומון "My Finance", ראשון מסוגו בבנקאות בישראל, המאפשר לקבל מידע על תיק ניירות הערך של הלקוח, בהתאמה אישית וללא צורך בפתיחת האפליקציה ואפליקציית "דיסקונט Watch" לשעון החכם של אפל, הפועלת בסנכרון עם הטלפון החכם ומאפשרת קבלת מידע על החשבון - ללא הזדהות.
בנק דיסקונט אפליקציה בנקאות טלפון חכם טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד