י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בכירי המשטרה חגג עם הבדואים: "בואו למשטרה"

סגל הפיקוד הבכיר במחוז הדרומי של משטרת ישראל ערכו אתמול ביקורים לרגל "עיד אל-פיטר"; מפקד המחוז ניצב דוד ביתן קרא לצעירים לבוא ולהתגייס לשורות המשטרה

הביקור אמש, צילום: חטיבת דובר המשטרה
הביקור אמש, צילום: חטיבת דובר המשטרה

אתמול (ד') ערך סגל פיקוד המשטרה במחוז הדרומי, בראשות מפקד המחוז ניצב דוד ביתן ומפקד מרחב נגב תת ניצב נתן בוזנה ובהשתתפות מר יאיר מעין ראש הרשות להסדרת ההתיישבות הבדואים בנגב, ביקורים לרגל חג "עיד אל פיטר״.

במהלך הביקורים שנערכו אצל נבחרי ציבור ונכבדי היישובים - ראש המועצה המקומית שגב שלום מר עמאר אבו מעמר, ראש המועצה המקומית ערערה בנגב מר נאיף אבו ערער, בכסייפה אצל הנכבד נאסר אבו עגג, השיח אברהים אבו עיאדה מהישוב מַכְּחוּל, שיח עגאל אל אטראש מהישוב מולדה, וראש העיר רהט מר טלאל אלקרנאוי, ברך מפקד המחוז את נציגי האוכלוסייה המכובדים בברכת "כל עם ואונתום בחיר סעיד", והעלה בפני המכובדים את הסוגיות החשובות שעומדות על סדר היום וביניהם מתן שירות שוויוני והרחבתו לאוכלוסייה הבדואית.

כמו כן, פריסה נרחבת של שוטרים קהילתיים בישובים והרחבה והגדלת מספר התחנות. ציין ניצב ביתן " צריך שכולנו נדבר באותה שפה לאורך כל השנה. אנו הולכים לחזק את התחנות, חיזוק משמעותי בימים אלה על מנת להעניק שירות טוב יותר. לא בכדי חרטנו על דגלנו - לשרת ולהגן".

נציגי האוכלוסייה הבדואית אף הם ברכו וציינו כי הביקור תורם לחיזוק הקשר החשוב והעלו על נס את שיתוף הפעולה עם המשטרה ואת הדרישה להגברת שירותי משטרה בישובים. בין דבריהם הדגישו כי מאמינים בשותפות וכי המשטרה היא חלק מהם ולא נגדם.

הוסיף לעשות ראש מועצת שגב שלום שהתייחס לפיגוע במתחם שרונה בתל אביב וציין "לגבי המפגעים שעברו בישוב. כראש רשות הנושא באחריות מלאה, ומדבר בשם כלל התושבים, אנו מגנים ולא מקבלים את המעשה כלל". גם נציגים מכובדים אלו פנו וקראו לאוכלוסייה הצעירה ביישובם לבוא ולהתגייס למשטרת ישראל, למען הביטחון.
בדואים ביתן נגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד