י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מריחים שיש לך סטייל: כך תבחרי את הבושם שלך לקיץ

כמו בבגדים - גם בבשמים יש קולקציות • כיום הבשמים נחשבים כחלק מאביזר אופנתי, ולכן מעצבי אופנה רבים משקיעים בעיצוב הבקבוק המדוגם בדיוק כפי שהם משקיעים בעיצוב קולקציית הבגדים שלהם • מעבר להתאמה לאקלים חשוב להתאים את הבושם לאישיותך

מריחים שיש לך סטייל: כך תבחרי את הבושם שלך לקיץ

מאחר והקיץ כבר פה ואנו מרגישים את הלחות המטפסת מעלה ואת הטמפרטורות נוסקות גבוה יותר ויותר, כדאי להכיר בשמים מרעננים המתאימים לקיץ הישראלי, קיץ חם, לח ודביק.

למעשה האקלים השפיע על התפתחות סוגי הבשמים לפי עונות השנה, כשהחלוקה הגסה היא בין בשמי קיץ ואביב לבין אלה של החורף והסתיו. מעבר לריחות הקלילים של הקיץ, הבשמים בעונה החמה יהיו עם אחוזה אלכוהול נמוכים יותר, שכן אלכוהול בבושם עלול לגרום לכתמים בעור אחרי החשיפה לשמש.

אל תסתנוורי מהמותג, היחס לבושם מבוסס על אסוציאציות וזיכרון שהריח מעורר בנו, ובהתאם לכך נטפח העדפה כלפי הבושם.

בושם הוא למעשה שם כולל למספר מוצרים המכילים תערובת של תמצית בושם ואלכוהול, כשדרגת ריכוז תמצית הבושם משתנה ממוצר למוצר. ככל שהבושם מכיל תמצית מרוכזת יותר של בושם ופחות של אלכוהול, כך ריחו מחזיק מעמד זמן רב יותר, ומחירו אף יקר יותר.





בשוק מוצעים אין סוף ניחוחות וחשוב להבין כיצד ניתן להתאים לאישה את הבושם הכי נכון עבורה. להלן מספר כללים עליהם יש לשמור כשבוחרים ומשתמשים בבושם:

1. כשאת רוצה להתאים לעצמך בושם, דבר ראשון שאלי את עצמך:
"איזה חלק באישיות שלי אני רוצה להדגיש היום?"

2. היי סבלנית ואפשרי לריח להתהוות מעצמו. זכרי, לכל ניחוח יש שלוש שכבות ולוקח לכל אחת מהן להירקם בזמנים אחרים.

3. בכדי לבדוק את הבושם בצורה הטובה ביותר התיזי אותו בנקודות הדופק המרכזיות:
- פרקי הידיים.
- מתחת לתנוכי האוזניים.
יש להתיז ממרחק של כ-10 סנטימטר מהעור ואין לגעת בבושם (בכדי לפזר אותו כביכול על כל העור) אלא לתת לו להתנדף בעצמו.

ועוד משהו: כדאי גם להשפריץ על השיער בשעות הערב, כך הריח ילווה אותך עוד שעות רבות.

4. מומלץ לנסות את הבושם על העור ולא על נייר הרחה כי ריח בושם נקלט אחרת על אנשים שונים במיוחד בעונה החמה.

5. לא קונים לפני שמריחים - בושם מצריך שימוש בחוש הריח ויש לנסות אותו על הגוף כדי להבין אם הוא מתאים לנו. הכוונה להתיז כמה טיפות על העור ולתת לבושם להיספג למספר דקות. המבחן הכי טוב הוא לנסות את הבושם בפארם ולצאת מהחנות לכמה רגעים. לאחר שעברו מספר דקות, להריח שוב את הבושם על העור. אם את אוהבת את הריח ואת ההיטמעות שלו בעור שלך – זה הבושם שלך.

6. אחסני את הבושם במקום קריר ויבש.





בג'ו מלון חשבו על אלה שלא מצאו את הבושם המתאים להם בפארמים השונים, ומאפשרים לך ליצור ניחוח שהוא ייחודי, כל בושם מעוצב כך שניתן "ללבוש" אותו לבד או בשילוב עם ניחוח אחר, מה שמאפשר לכל אחד ליצור את הריח הייחודי שלה

והמילה האחרונה בתחום הבישום היא –scent wish שירות חדש המאפשר להתנסות בכל חודש בבושם חדש ומותאם אישית, מתוך כ- 350 בשמי מעצבים מובילים.
ScentWish שולחת הביתה בושם לבחירה, מבין מיטב מעצבי הבישום המובילים בעולם, בהתאם להמלצות המותאמות עבור המשתמש, או לבחירתו החופשית.

הבושם מגיע בבקבוק אופנתי בגודל 8 מ"ל, בצבע ורוד או כסוף לבחירה, מתאים לשימוש של 30 ימים (כ-4 התזות ליום) ולנשיאה קלה לכל מקום.
איפור טיפוח בושם סטיילינג אופנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד