ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הכירו: סניפי המהדרין המוצלחים של קפה גרג • ראיון

מילי דרור, מנהלת השיווק של קפה גרג בראיון ל"בחדרי חרדים": "הלקוח החרדי, הוא לקוח נאמן וכשהוא מרוצה הוא יחזור שוב. אנו פועלים להגדיל כל העת את מספר סניפי המהדרין"

קפה גרג מהדרין
קפה גרג מהדרין

לגבש תפריט במסעדה ולשמור על טעמו לאורך זמן, זו משימה מורכבת. לגיבוש התפריט, כך מתברר, שותפים לא רק השף הראשי ברשת, אלא גם הבעלים וגורמים נוספים שכל אחד מהם מציע הצעות מהנקודות החשובות לו, ובסוף יוצא התפריט המחודש. עדכון כזה מתרחש כל שנה, מה שאומר שתוך חצי שנה מתחילים לעבוד על התפריט החדש.

כדי להבין איך זה עובד, ובכלל כדי לשמוע על רשת בתי הקפה גרג ועל תפריט המהדרין, פנינו לראיון עם סמנכ"ל השיווק של גרג, הגב' מילי דרור- אקשלמה.

כיצד נבנה תפריט המסעדה?
"התפריט תמיד מושפע גם מהשטח, בזכות 13 מנהלי אזור ועוד 6 שפים של הרשת אשר נמצאים בשטח, יש לנו אינדיקציה לטעמו של הלקוח ואנו מתאימים את עצמנו לטעם הלקוח ותמיד קשובים לו. כך שלפני שיוצא תפריט חדש, יש תמיד תפריט פיילוט במספר סניפים ובודקים ממש בלייב אם המנות החדשות נמכרות ואהובות ועושים את ההתאמות הנדרשות. כך הגענו לתפריט טבעוני גדול ביותר מבין הרשתות וכן בנינו תפריט ילדים מגוון ועוד".

כמה סניפי מהדרין מונה רשת גרג ואיזה אתגר סניפי המהדרין מציגים בפני הרשת?
"לרשת גרג 110 סניפים בכל הארץ מדרום ועד צפון, וכ-60 אחוז מתוכם הם סניפי מהדרין. האתגר המרכזי של תפריט המהדרין הם חומרי הגלם. מרבית הפרודוקטים וחומרי הגלם הם כשרים בהשגחת הרבנות וחומרי גלם רבים אף נהנים גם מכשרויות מהודרות יותר. אבל כשאנו מכנסים את כל הפרודוקטים למטבח אחד, דרישת הכשרות למהדרין גבוהה הרבה יותר – בעיקר בכל הקשור לירקות עלים נקיים מחרקים ונוכחות המשגיח במטבחים. אנו שמחים לעמוד באתגרים הללו עבור לקוחותינו החרדים".

כיצד אתם רואים את הלקוח החרדי?
"הלקוח החרדי הוא לקוח נאמן ואם הוא מרוצה בפעם הראשונה אצלנו הוא יחזור. סוג הלקוחות מאוד מגוון: זוגות, משפחות שיוצאות לבילוי משותף ומעדיפים בית קפה נעים וקרוב לבית והן אנשי עסקים שמגיעים לפגישות עסקיות, ישנן גם משפחות שיצאו לטיול ונמצאים במקום מרוחק מהבית שלהם ויודעים שלגרג יש סניף כשר למהדרין. מהסיבה הזו אנו שואפים להגדיל את מספר סניפי המהדרין בכל רחבי הארץ ומספרם נמצא תמיד בצמיחה".

ובדיוק בנקודה הזו, מזכירה מילי, את הפרויקט החדש של "בחדרי חרדים", במסגרתו נסקור את כל סניפי המהדרין של רשת קפה גרג ברחבי הארץ. סיקור זה יחשוף אתכם לכל סניפי המהדרין של הרשת, לתפריט ולטעם המיוחד בכל מקום, כך שבפעם הבאה אם תהיו בדרכים לא תצטרכו להתלבט ותדעו בדיוק היכן נמצא סניף המהדרין הקרוב ביותר של קפה גרג.

ביקור וטעימה בגרג למהדרין: והשבוע ארוחת בוקר בגרג בנמל תל אביב
קפה גרג מהדרין קפה גרג קפה גרג חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד