י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פרשת החיידר בתל-אביב: "ילדים עשו במכנסיים. שברו עליהם מקל"

הוארך בשבוע מעצרם של חמשת החשודים בפרשת ההתעללות בחיידר בתל אביב • נציג המשטרה פירט בדיון מסכת איומה של התעללות ופגיעה בילדים, שנמשכה באופן שיטתי ואכזרי שנים ארוכות ופגעה בעשרות ילדים - כתב 'בחדרי' השתתף בדיון • לא לבעלי לב חלש

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

פרשת ההתעללות בחיידר בתל אביב: חמשת המלמדים החשודים בעבירות חמורות ובפגיעה בילדים הובאו בצהריים (ג) לבית משפט השלום בתל אביב, בפני השופטת רונית פוזננסקי-כץ, שם המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם ב-15 ימים. בית המשפט קיבל באופן חלקי את הבקשה והאריך את מעצרם בשבוע.

עו"ד דוד שוב התרעם על החשדות, ואמר כי שני בניו לומדים בתלמוד תורה המדובר וכן המתמחה שלו למד שם. "הם הולכים לשם כל יום עם שיר בלב, חיוך על השפתיים ולא עברו שום התעללות".

נציג המשטרה אמר כי "במשך כל 20 שנותי במשטרה לא ראיתי דברים כאלה. מדובר בדברים מזוויעים שהתרחשו מלפני 10 שנים עד לפני 5 שנים. אפילו לסאדיסט הכי גדול לא היו כאלה רעיונות לבצע בילדים".

נציג המשטרה פירט חשוד אחרי חשוד את מעשי ההתעללות המזוויעים שביצעו בילדים, ובין השאר: "לתפוס להם בסנטר ולמשוך, לשטוף את הפה בסבון, התעללויות שאי אפשר לשמוע. מכות עם חגורות, בעיטות, סטירות. אחד החשודים הרביץ עם מקלות וגם שבר מקל על ילד".

מלמד אחר "היה מונע מהם לצאת לשירותים, עשו את צרכיהם במכנסיים, חלקם עד גיל 14 המשיכו לעשות במכנסיים. הילדים אמרו שהם הרגישו בברגן בלזן. הוא היה קושר את הילדים ומכניס למקפיא. נתן לילד לאכול צואה".

לדבריו, בעקבות הפרסום הגיעו מתלוננים נוספים. מדובר בפרשה שהושתקה על ידי רבנים, אך לאחר שנפתחה חקירה, יש כבר כמעט 30 ילדים, חלקם בטיפולים פסיכולוגיים ונזקקים לכדורים.

לתיק מונתה פרקליטה מלווה ממחוז תל אביב.

השופטת הבהירה כי בשלב זה של דיון ראשון אינה מבדילה בין עצור לעצור.

עו"ד יהודה פריד ועו"ד טל גבאי המייצגים את אחד החשודים אמרו בדיון כי "חמו וחמותו של החשוד המרכזי כבר בעבר התלוננו נגדו ולאחר מכן שלחו חזרה מדבריהם למשטרה והתיק נסגר. נראה שהתיק וגורל מרשי תלויים לכאורה עפ״י חיי הנישואים שלו עם בתם..."

הידיעה עודכנה בשעה 12:55
תל אביב הארכת מעצר פגיעה בילדים פרשת ההתעללות בחיידר בתל אביב חיידר בתל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד