ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הותר לפרסום: כתב אישום נגד חרדי שפגע בשתיים מבנותיו

המשטרה עצרה אב החשוד בביצוע עבירות חמורות בשתיים מבנותיו במשך שנים • היום הוגש כנגדו כתב אישום ע"י הפרקליטות ובקשה למעצר עד תום ההליכים • לפני שבועיים פירסמנו כאן ב"בחדרי חרדים" אודות הפרשה המזעזעת הזו • ובערת הרע מקרבך

הותר לפרסום: כתב אישום נגד חרדי שפגע בשתיים מבנותיו
ארכיון בחדרי

בסיומה של חקירה מורכבת ורגישה שבוצעה בליווי גורמי רווחה הותר היום לפרסום כי המשטרה עצרה לפני כשבועיים חרדי כבן 50, אב ל-11 ילדים, החשוד כי לאורך שנים ביצע עבירות חמורות בשתיים מבנותיו.

מדובר באדם ממשפחה מיוחסת בציבור החרדי, שמו אסור בפרסום כיוון שהנפגעות קטינות, אולם מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' לפני מספר שבועות הביא לכתיבת מאמר מיוחד באתר (הקישור מצורף).

מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים והיום צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום. במשטרה הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) וזאת בעקבות דיווח שהתקבל אודות חשד לכך ששתי צעירות, כיום בנות 23 ו- 15.5, נפגעו על ידי אביהן מאז היו בנות 7 ו-11.

מהחקירה עולה כי אבי המשפחה, פגע בבתו הגדולה מאז הייתה בת שבע ועד שעזבה את בית המשפחה בגיל 17. מאז שעזבה את בית המשפחה החל האב לפגוע באחותה הקטנה שהייתה אז כבת 11, ועד לחשיפת הפרשה לפני כחודש.

המקרה נחשף כשהבת הגדולה גילתה שהאב ממשיך בפגיעותיו גם כלפי אחותה הקטנה, וסיפרה זאת בפני קרובי המשפחה. המשטרה כאמור פתחה בחקירה שלוותה ע"י גורמי הרווחה, בתאריך 14.7.16 עצרה את החשוד והוא הובא לחקירה במרחב ציון.

מעצרו של החשוד הוארך ע"י בית המשפט. במסגרת החקירה נבדק, בין היתר, חשד כי אחיות נוספות נפגעו ע"י החשוד אך בשלב זה לא נמצאו ראיות לגבי מקרים נוספים. מעצרו של האב החשוד הוארך עד היום. והיום כאמור הוגש כנגדו כתב אישום ע"י הפרקליטות ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בחקירה רגישה ומורכבת שהובילה למעצר חשוד שפגע במשך שנים ארוכות בבנותיו. הודות לשיתוף הפעולה עם בני המשפחה ואנשי הקהילה, נפתחה חקירה מקצועית ורגישה שבסיומה גובשה תשתית ראייתית שהובילה להגשת כתב אישום חמור".
מעשים חמורים אב פגע בבנותיו ובערת הרע משפחה מיוחסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 65 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד