י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

קפה גרג מגיעה לגוש עציון ופותחת סניף כשר למהדרין

רשת קפה גרג מרחיבה את פעילות הרשת ופותחת סניף חדש בגוש עציון, בקונספט ובמיתוג החדש של הרשת, בעלות כוללת של כמיליון וחצי שקלים

קפה גרג מגיעה לגוש עציון ופותחת סניף כשר למהדרין

רשת קפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, מרחיבה את פעילות הרשת ופותחת סניף חדש בגוש עציון, (מרכז הרים צומת הגוש), בקונספט ובמיתוג החדש של הרשת, בעלות כוללת של כמיליון וחצי שקלים.

הסניף החדש כשר למהדרין. ישתרע על שטח של כ-200 מ"ר כולל המרפסת. ויכלול כ-100 מקומות ישיבה. הסניף החדש יציע ארוחת תינוקות בעלות של 10 ₪ בלבד! תפריט רחב ומשודרג, תפריט טבעוני מלא שיכלול גם קינוחים ומגוון מוצרי מזון ללא גלוטן, קישים בטעמים, לחמים וקינוחים. כמו כן, תפריט ילדים מגוון ב- 29 ₪ בלבד.

יאיר מלכה מנכ"ל רשת גרג קפה: "פתיחת הסניף החדש בגוש עציון, בא לתת מענה לקהל רחב, המבקשים להגיע לסניף בקרבת ביתם וליהנות מארוחה וקפה טוב בסטנדרטים קולינאריים גבוהים, לצד שירות איכותי באווירה ביתית, בסניף הקרוב למקום מגוריהם".

עוד ציין מלכה כי: "השהייה בסניף החדש כמו גם בקיימים, תעניק חוויית בילוי, עתירת השראות מהעולם הרחב, עם טעמים וניחוחות ממקומות רחוקים ומתרבויות שונות בעולם. ההשלמה של החוויה באה לידי ביטוי גם בתפריט חדש: תפריט אקלקטי בין לאומי של מטבח מגוון ובמנות השף, אשר יובאו ממטבחים מגוונים ברחבי העולם ביניהם: מטבח איטלקי, אסייתי, אמריקאי, בלקני, שוויצרי, מקסיקני, ספרדי וכמובן ישראלי.

"בעיצוב הסניף החדש הושקעו ידע וניסיון רב, ליצירת חוויה אופטימלית. מראה הסניף רענן ורמת העיצוב גבוהה ומשלבת צמחיה, עץ ואלמנטים ייחודיים, היוצרים אווירה חמה, ביתית וידידותית".

הסניף החדש יצטרף ל-110 סניפי קפה גרג הפזורים ברחבי הארץ מדרום ועד צפון, וכ-60 אחוז מתוכם הם סניפי מהדרין, כך שגם אם אתם נמצאים בדרכים או בחופשה – תמיד תוכלו למצוא סניף כשר למהדרין של גרג באזורכם.
קפה גרג גוש עציון סניף חדש מסעדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד