י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מטיילים בבין הזמנים? יש גרג כשר למהדרין באזור

"הלקוח החרדי הוא לקוח נאמן ולכן אנו שואפים להגדיל את מספר סניפי המהדרין בכל רחבי הארץ ומספרם נמצא תמיד בצמיחה", אומרים בגרג קפה ומלווים אתכם בבין הזמנים עם תפריטים מפנקים

מטיילים בבין הזמנים? יש גרג כשר למהדרין באזור

עם תחילת חופשת בין הזמנים משפחות רבות עושות את דרכן לנופש – מי בצפון, מי בדרום, מי ביישובים השקטים במרכז ויש גם מי שמחליף את הדירה עם תושבי עיר אחרת. לכל אחד חופש משלו וגם טעם מיוחד משלו. בחופשת בין הזמנים, כמו לאורך השנה כולה, תוכלו למצוא את עשרות הסניפים הכשרים למהדרין של קפה גרג בכל רחבי הארץ.

ברשת קפה גרג תוכלו ליהנות מתפריט עיקריות, קינוחים, שתייה חמה וקלה לארוחות בוקר, ארוחות עסקיות, זוגיות ומשפחתיות וטעמים עשירים ומפנקים במיוחד. קפה גרג מציעה ללקוחותיה אווירה נעימה המשלבת תחושה ביתית עם שירות מקצועי.

בחופשת הקיץ מציעה גרג גם תפריט מיוחד לילדים ותינוקות. תפריט הילדים מציע מגוון ארוחות ילדים כשרות למהדרין בניהן: ארוחות חלביות, ארוחה איטלקית ועוד. התפריט המעוצב יציג את מנות הילדים עם תמונה להמחשה של כל מנה.

"הלקוח החרדי הוא לקוח נאמן ולכן אנו שואפים להגדיל את מספר סניפי המהדרין בכל רחבי הארץ ומספרם נמצא תמיד בצמיחה", אומרת מנהלת השיווק של הרשת הגב' מילי דרור-אקשלמה. לרשת גרג 110 סניפים בכל הארץ מדרום ועד צפון, וכ-60 אחוז מתוכם הם סניפי מהדרין, כך שגם אם אתם נמצאים בדרכים או בחופשה – תמיד תוכלו למצוא סניף כשר למהדרין של גרג באזורכם.
מסעדות בין הזמנים קפה גרג כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד