י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נתניה: הוארך מעצר פיירברג ומנהל הישיבה

מעצרה של ראשת העיר נתניה הוארך בשלושה ימים, יחד עמה הוארך גם מעצרו של עו"ד אברהם גוגיג

אילוסטרציה: יוסי זמיר, פלאש 90
אילוסטרציה: יוסי זמיר, פלאש 90

פרשת השחיתות בנתניה: מעצרה של ראש עיריית נתניה הוארך בשלושה ימים נוספים, כך גם מעצרו של מנהל הישיבה עו"ד אברהם גוגיג.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשלושה ימים נוספים את מעצרה של ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, החשודה בביצוע עבירות שוחד וקבלת טובות הנאה שנאמדות במיליוני שקלים. השופט עמית מיכלס קבע כי החקירה מתקדמת בקצב ראוי לציון, אך קיבל רק חלקית את בקשת המשטרה שדרשה הארכת מעצר של שמונה ימים.

עו"ד נתן שמחוני, פרקליטה של ראשת העיר, טען בדיון כי "יש בידיה של מרים פיירברג להפריך את כל הטענות שעלו בחקירה, אין שום בעיה".

מעצרו של הרב עו"ד אברהם גוגיג, מנהל ישיבה, הוארך בארבעה ימים, כך גם מעצרו של האדריכל גבי טטרו. מעצרו של עו"ד צפריר פיירברג, בנה של ראש העיר מרים, הוארך בהסכמה עד ליום שלישי.

מוקדם יותר היום, שוחרר בהסכמה ל-15 ימי מעצר בית הקבלן אברהם תשובה, אחיו של איש העסקים יצחק תשובה. בתום מעצר הבית נאסר עליו להיכנס לעירייה למשך 60 יום.

במסגרת הפרשה נעצר גם הרב שמעון שר, ששימש עד לאחרונה כסגנה של פיירברג ומכהן כיו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה בעיר, בחשד לקבלת שוחד מקבלנים ומיזמים, ובתמורה קידום פרויקטים. מעצרו הוארך בשבוע שעבר עד למחר (שני).

כזכור, פרשה 255 הינה חקירה מסועפת שמנהלת להב 433/יחידה ארצית של משטרת ישראל בשיתוף עם חקירות מס הכנסה מרכז ברשות המסים, שעניינה חשד לביצוע שורת עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומס על ידי מספר מעורבים בהקשר לתחום הנדל"ן בעיר נתניה. החקירה מנוהלת בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.
פרשת השחיתות בנתניה מרים פיירברג שמעון שר אברהם גוגיג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד