ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הרב קנייבסקי אמר: "תהיה לפיירברג מפלה"

הסיפור שמרעיש את נתניה: לפני שנה וחצי הביעו כמה מהמעורבים בבחירת רב לעיר את חששם מנקמתה של פיירברג - והגר"ח קנייבסקי הבטיח "תהיה לה מפלה גדולה"

הרב קנייבסקי. צילום: יעקב כהן, פלאש 90
הרב קנייבסקי. צילום: יעקב כהן, פלאש 90

חקירתה של ראש העיר נתניה מרים פיירברג בימים אלה בשורה של חשדות חמורים, העלתה אצל כמה מתושבי העיר זכרון מפתיע מלפני שנה וחצי, עת התקיימו הבחירות הסוערות לרבנות נתניה.

באותה מערכת בחירות הפעילה פיירברג את כוחה והשפעתה לבחירתו של הרב המכהן כיום, קלמן בר, נגד המועמד החרדי הגאון רבי משה חיים לאו, שהפסיד לבסוף על חודם של שני קולות.

אחד המעורבים באותה מערכת בחירות, מספר ל'בחדרי חרדים' את שאירע בזמנו: "האחים הרבנים גבאי הגיעו בזמנו למרן הגר"ח קנייבסקי ושאלוהו למי להצביע, ובהוראתו הצביע נציג הקהילה לגרמ"ח לאו, אלא שהרבנים אמרו גם למרן הרב קנייבסקי שהם חוששים וכך גם קהילות אחרות מראשת העיר, שתזיק בתקציבים למוסדותיהם, אמר להם הגר"ח קנייבסקי 'שתהיה לה מפלה גדולה'".

הסיפור לא נגמר בכך, לדברי אותו גורם, "לפני תקופה קצרה שאל אדם שניזוק מראשת העיר נתניה, והוא ממקורבי הגאון רבי אברהם ישעיהו בנו של הגר"ח, ש'הנה היא מכהנת בתפקידה ואין כל מפלה?' אמר לו בן הגר"ח 'תדע לך שמה שאבי שליט"א אומר מתקיים לבסוף, צריך פשוט להמתין', ואכן", הוא מסיים את סיפורו, "נראה כי המפלה המדוברת הגיעה".
הרב חיים קנייבסקי הרב לאו מרים פרייברג נתניה מפלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד