ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ליצמן עוקץ את לפיד: "עדיף שר בריאות שלא מבין בבריאות משר אוצר שלא מבין בכלכלה"

שר הבריאות יעקב ליצמן דיבר הבוקר בפני בכירי מערכת הבריאות ברמת גן. ליצמן הפתיע את הנוכחים ואמר כי הוא אינו מבין בבריאות, אבל מיד ניצל את ההזדמנות לעקוץ את יאיר לפיד: "זה פחות גרוע מזה ששר האוצר הקודם לא הבין כלום בכלכלה" • האזינו

שר הבריאות יעקב ליצמן (מרים אלסטר, פלאש 90)
שר הבריאות יעקב ליצמן (מרים אלסטר, פלאש 90)

נראה כי שר הבריאות יעקב ליצמן לא מפספס אף הזדמנות לתקוף ולהתלוצץ על יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, שנהנה בימים אלו מתוצאות סקרים, שעל פי חלקן – אם הבחירות היו מתקיימות היום, 'יש עתיד' הייתה נבחרת כמפלגה הגדולה בישראל, לפני 'הליכוד'.

הבוקר (רביעי) בישר ליצמן על העברת תקציב בסך 2 מיליון שקל להשלמת מעון לילה שיופעל בשיתוף בית החולים לחולי אלצהיימר ברמת גן. ליצמן דיבר בפני בכירי מערכת הבריאות, ובתחילת דבריו שיתף את הקהל כי בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו שוהה בארצות הברית הוא מנצל את הזמן לפגרה מהכנסת, "ראש הממשלה מעבר לים, אין לי ישיבת ממשלה ביום ראשון. אתם לא יודעים איזה חופש זה".



בהמשך הפתיע ליצמן את הנוכחים ולאחר שאמר כי הוא "שר הבריאות שלא מבין כלום בבריאות" – הוסיף "אבל זה פחות גרוע מזה ששר האוצר הקודם לא הבין כלום בכלכלה", עקץ ליצמן את יאיר לפיד.

כזכור, באירוע ציבורי אחר שהתקיים בשבוע שעבר התייחס ליצמן לעליית 'יש עתיד' בסקרים ואמר כי "אז הוא עלה בסקרים. אני רוצה להרגיע את כולכם: הוא לא יהיה ראש ממשלה", ליצמן גם הצהיר כי "אני עדיין לא מדבר עם לפיד ולא מתכוון לדבר איתו".

על התקרבותו של לפיד לחרדים אמר שר הבריאות: "כיפה בכותל לא אומר כלום. כשלפיד יצביע בעד החוקים שלנו נדבר".
יעקב ליצמן יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד