י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

התפללו: חשש לעינה של הצעירה שנפגעה מהמשטרה

הצעירה חרדית בת ה-20 שנפצעה במהלך ההפגנה אתמול ברחוב בר אילן בירושלים, מאושפזת בבית החולים שערי צדק עם פגיעה קשה בעינה, טרם ברור האם נגרם לה נזק בלתי הפיך

צילום אילוסטרציה: יעקב לדרמן פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יעקב לדרמן פלאש 90

הצעירה חרדית בת ה-20 שנפצעה במהלך ההפגנה אתמול ברחוב בר אילן בירושלים, מאושפזת בבית החולים שערי צדק עם פגיעה קשה בעינה, טרם ברור האם נגרם לה נזק בלתי הפיך.

כפי שפורסם אתמול ב'בחדרי חרדים', במהלך הפגנה שערכו ביום ראשון בערב 'הפלג הירושלמי' במספר מוקדים ברחבי הארץ, נפצעה נערה ונחבלה בעין ובידה.

היא פונתה באמבולנס מד"א לבית החולים שערי צדק ומאושפזת במחלקת עיניים, משם תשוחרר ככל הנראה בימים הקרובים. לטענת עדי ראייה, היא נפגעה מזרם חזק של מים, באמצעות מכתזית שהפעילה המשטרה על מנת לפזר את המפגינים. במסגרת ההפגנה נעצרו שני חשודים בהפרת הסדר ונפצעו שלושה שוטרים, אחד מהם בבית שמש.

"היא סיפרה לי שהלכה יחד עם חברתה לאחר הלימודים לתחנת האוטובוס ברחוב בר אילן, הן הבחינו בהפגנה והתרחקו מהמפגינים. לדבריה, ללא כל התראה ובזמן שהן לא היו קרובות למפגינים, התיזו לעבר פניה זרם מים חזק, היא איבדה את שיווי משקלה והחליקה" מספרת הערב ל'בחדרי' אם הפצועה. "הוא פונתה לבית החולים שם אובחן דימום ולחץ תוך עיני. עדיין לא ברור לרופאים אם מדובר בנזק הפיך" היא אומרת בדאגה.

במשטרת ירושלים מסבירים ואומרים כי עשרות מפגינים עמדו על הכביש, ובהם גם אותה הנערה. שוטרים כרזו והורו להם להתפזר שוב ושוב, ומשלא נענו לקריאות פיזרו אותם.



כפי שפורסם במוצאי שבת ב'בחדרי', צלם חתונות חרדי כבן 60 הוכה קשות על ידי המשטרה, ואושפז בבית החולים הדסה בהר הצופים - שם עבר ניתוח. לדברי בני משפחתו, היה בדרך חזור מחתונה בה צילם, נתקל במפגינים שחסמו את דרכו.

הוא יצא לעברם ניסה לשכנעם לאפשר לו להגיע לביתו שברמת שלמה, אך למזלו הרע בדיוק הגיעו שוטרים למקום אשר זיהו אותו יחד עם האחרים כמפגינים, והוא הוכה ונחבל קשות. ממשטרת ירושלים נמסר כי "במהלך הפגנה של כמה עשרות חרדים שחסמו את ציר הרכבת ואת כביש מספר 1 ומנעו מעבר הרכבת וכלי רכב, כל זאת תוך סיכון חייהם וחיי משתמשי הדרך, כוח משטרה שנערך במקום קרא לעברם להתפזר. משלא נענו להוראות החוזרות ונשנות של השוטרים והמשיכו לחסום את הציר כאשר חלקם נשכבו על הכביש והתעמת עם השוטרים, הם פוזרו ע"י השוטרים".
משטרה מכתזית צעירה חרדית עין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד