י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שיחתכם יקרה לנו: משרד התקשורת קונס את 012 סמייל ב-170 אלף שקל

הסיבה לקנס: לקוחות שביקשו להתנתק מהחברה נאלצו להמתין ימים ארוכים - אף שהחוק קובע שחברת התקשורת חייבת לנתק את המנוי תוך יום עבודה אחד

שיחתכם יקרה לנו: משרד התקשורת קונס את 012 סמייל ב-170 אלף שקל



משרד התקשורת הודיע היום (ב') כי הטיל עיצום כספי על ספקית האינטרנט 012 סמייל מקבוצת פרטנר. זאת, לאחר שלקוחות שביקשו להתנתק מהחברה נאלצו להמתין ימים ארוכים - אף שהחוק קובע שחברת התקשורת חייבת לנתק את המנוי תוך יום עבודה אחד.

ממשרד התקשורת נמסר כי "סמנכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, מימון שמילה, הטיל עיצום כספי על חברת 012 סמייל טלקום בסכום של 170,280 בגין הפרת האסדרה החלה על החברה, הקובעת שמנוי רשאי לבקש מחברה בכל עת הפסקה מוחלטת של אספקת שירותים ושעל החברה לבצע זאת לא יאוחר מיום העבודה שלאחר יום מסירת ההודעה לחברה. מתלונות של מנויי החברה נמצא כי בניגוד להוראות הרישיון החברה ניתקה אותם לאחר פרקי זמן ממושכים.

"המשרד רואה התנהלות זו בחומרה, שכן מדובר בפרקטיקה הפוגעת במנויים, ובמקרים רבים המנויים לא מודעים לכך שהם ממשיכים לשלם לחברה על אף שביקשו להתנתק. המשרד לא יתיר לחברה כלשהי לכבול מנוי בניגוד לרצונו. יש לציין שהחברה השיבה כספים למנויים שהתלוננו בפני המשרד".

בכל הקשור לשירותי אינטרנט (ספק ותשתית), אין תהליך אוטומטי של ניוד מספר, ולכן על לקוחות שעוזבים מפעיל להתנתק ממנו באופן אקטיבי. ניתן לעשות זאת במכתב, בפקס וגם במייל, וחברת התקשורת חייבת לנתק אתכם תוך יום עבודה אחד.

קישורים:
מדד S&P 500 כבר קבע: טראמפ יזכה בנשיאות ארה''ב
ציון ממוצע 57: שיא נכשלים בבחינת עורכי הדין
הכינו את כרטיסי האשראי: דיוטי פרי שני ייפתח בנתב''ג
012 משרד התקשורת ספקית אינטרנט קנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד