ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

נחשף: הקשר של דונלד טראמפ לחסידות באיאן

בבוקר שאחרי ניצחונו ההיסטורי של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב, נחשפים חלקים נרחבים מהקשר של הנשיא הנבחר ליהדות ולציבור החרדי. ל"בחדרי חרדים" נודע כי טראמפ נמנה על התורמים של ישיבת רוז'ין - באיאן בירושלים

האדמו"ר מבאיאן. צילום: ברוך אוביץ
האדמו"ר מבאיאן. צילום: ברוך אוביץ

בבוקר שאחרי ניצחונו ההיסטורי של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב, נחשפים חלקים נרחבים מהקשר של הנשיא הנבחר ליהדות ולציבור החרדי. ל"בחדרי חרדים" נודע כי טראמפ נמנה על התורמים של ישיבת רוז'ין - באיאן בירושלים.

כידוע, הקשר הברור של טראמפ ליהדות נעוץ בראש ובראשונה בבתו איוונקה, שהתגיירה לאחר שנישאה לבעלה היהודי. איוונקה הופיעה במהלך מערכת הבחירות בבית כנסת של חסידות חב"ד בארה"ב ואף הגיעה לציונו של הרבי מחב"ד יחד עם בעלה.

כאמור, מתברר שלטראמפ ישנם קשרים עמוקים עם קבוצת יהודים התומכים בישיבת רוז'ין באיאן בירושלים, להם הערצה רבה וקשר אדוק עם האדמו"ר מבאיאן.

וכך, באירועים השונים שנערכים למען ישיבת רוז'ין באיאן בארה"ב על ידי אותה קבוצה, משתתף הנשיא הנבחר באותם אירועים ומעניק להם מתמיכתו, ולעיתים אף מפרסם עמודי ברכות בז'ורנאלים למיניהם.

אחד מחסידי באיאן אמר היום ל'בחדרי חרדים': "ברור שהוא מחובר לליבו של העם היהודי ואין ספק שהוא אחד מחסידי אומות העולם שיביא רק טוב על העם היושב בציון".



דולנד טראמפ חסידות באיאן קשר תרומה ישיבת רוזין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד