י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

צפו: 'שבת היום' תקף משפחת חייל חרדי באשדוד

אליהו מעוטף, חייל חרדי המשרת בחטיבה הטכנולוגית בתל השומר, הותקף, יחד עם רעייתו וילדיו, על ידי תלמיד הישיבה מאיר כהן, הידוע כ"שבת היום", באשדוד. רעייתו ל"בחדרי": "רצינו לקבור את עצמינו מבושה" • צפו בתיעוד

צפו: 'שבת היום' תקף משפחת חייל חרדי באשדוד

 

אליהו מעוטף, חייל חרדי המשרת בחטיבה הטכנולוגית בתל השומר, נסע עם רעייתו וילדיו ביום שישי לפני כשבוע להתארח אצל משפחתו המתגוררת באשדוד. מה שחיכה לו בדרך היה מאוד לא נעים.

מעוטף הותקף מילולית על ידי בחור ישיבת גרודנה, מאיר כהן, המוכר לכולם מסדרת הסרטונים 'שבת היום' עם מחאתו החוזרת ונשנית על פתיחת עסקים בשבת בעיר אשדוד.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה כהן זועק לעברו של החייל בצורה גסה "חרד"ק מזוהם, תסתלק מפה".



בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספרת רעייתו של אליהו על שאירע: "היינו בדרכינו להתארח אצל משפחה באשדוד. לפתע, כשאנו בדרך עם המזוודות בתוככי השכונה החרדית, החל הבחור לצעוק עלי, על בעלי וילדינו בצורה מבישה. רצינו לקבור את עצמינו מבושה. הוא התסיס את כל השכונה שם וחבריו צעקו איתו עד שבעלי החל לצלם והם שתקו. חבריו ניסו לשכנע את מאיר כהן לשתוק, אך הוא המשיך בשלו".

החייל עצמו סיפר ל"בחדרי חרדים": "אני חושב שתקיפה של חיילים חרדים זה דבר שפוגע מאוד. לא רק שהחיילים האלה מתנדבים לשמור על המדינה, אנשים בשיא חוצפתם באים, מקללים וצועקים. ומה עם מלחמות מצווה שכתוב בתורה שרק צדיקים היו הולכים למלחמות האלו. בני ישראל הלכו להילחם בכל המלחמות ואני בתור חייל נשוי שבא לקדש שם שמיים ולהיות בצבא זה מה שאני אמור לקבל? צעקות וקללות? ומה עם חילול ה'?".

לדבריו, "אני לא זוכר שכתוב בשום מקום שצעקו וקיללו את יהודה המכבי שנלחם נגד היוונים. מי שצעק זה הוא 'מי לה' אלי'. אני מקווה שהמצב הזה ישתנה בקרוב. זה כואב ומתסיס גם את הקהל הלא דתי. לא כל מי שחייל חרדי משכנע בחורי ישיבות להתגייס".

את תגובתו של מאיר כהן לא ניתן היה להשיג.

חייל חרדי חרד''ק שבת היום מאיר כהן אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד