ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

התקפה חסרת תקדים: "ברלנד סיטרא אחרא, משוקץ, שם רשעים ירקב"

הרב אליהו גודלבסקי מבכירי משפיעי ברסלב, תוקף בחריפות חסרת תקדים, את מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד, שהודה והורשע במעשים חמורים: "השקר שלו מביא לגילוי עריות ולשפיכות דמים" - ההקלטה המלאה בפנים

התקפה חסרת תקדים: "ברלנד סיטרא אחרא, משוקץ, שם רשעים ירקב"

הרב אליהו גודלבסקי מבכירי משפיעי ברסלב, הידוע בכינויו "אזמרה", תוקף בחריפות חסרת תקדים את מנהיג קהילת 'שובו בנים' בדברים לקו ברסלב. הרב סיפר על התקרבותו לרב ברלנד לפני 43 שנה, ומצד שני כיצד הבחין לדבריו במה שהוא מכנה "שקר".

הרב הינו גם מחותן עם הרב ברלנד, ובתו נשואה לנכד הרב ברלנד.

המשפיע פותח ומצטט מדברי רבי נחמן מברסלב לפיו "על ידי שקר בא לידי גילוי עריות ושפיכות דמים ומוסיף: "אחי ורעי היקרים צריכים להקים צעקה, צריכים לצאת לרחוב עם רמקולים ולזעוק גיוואלד אוי אוי אוי גיוואלד. על ידי שאדם מדבר שקר בא לגילוי עריות ושפיכות דמים וגם מכשיל את הכשרים בגילוי עריות ושפיכות דמים".

והמשיע עובד ומתייחס לרב ברלנד: "רבינו גילה לפני 200 שנה מה אנו עוברים בדור הזה עם אותו רשע, אותו משוקץ, אותו מתועב, אותו שקרן שאני אישית הכרתי אותו לפני 43 שנים, הייתי מחובר איתו בלב ונפש וגם אני הייתי עולה על גגות כדי לראות אותו בזמנים שאי אפשר להיכנס אליו, הייתי רץ אחריו מסיבה אחת בלבד בגלל כל הכריזמתיות שלו.


באדיבות קו ברסלב

"אבל תמיד ראיתי הבאנדם הזה משקר", הוסיף, "תמיד ראיתי הבנאדם הזה הכסף של השני אצלו כלום כלום ממש כלום לא בכלל מתחשב". הרב המשיך וסיפר על גדולי ישראל שנזהרו בכסף: "ופה המשוקץ המתועב הזה, שם רשעים ירקב, הכסף של השני והשקר שהוא משקר על ימין ושמאל והפרוטה של השני מזולזל אצלו בתכלית בתכלית הזלזול. זה רבותיי מראה על צד הסטרא אחרא".

"והנה רבינו הקדוש זכותו יגן עלינו אמן אומר ברוח קודשו ע"י שקר, בסוף זה מביא אותו לידי גילוי עריות, ושפיכות דמים, וגם מכשיל את הכשרים ואחר כך הוא מראה היתר מהתורה כל הכפירה והאיפוקרסות שלו ושל התלמידים שלו שר"י".

לסיום אומר המשפיע: "השם יעזור שכולם כל התמימים והפשוטי עם וכל הצדיקים והת"ח שעדיין אחוזים בטומאה הברלנדית הזו איי גיוואלד השם יאיר את עינהם יעזבו אותו ויתחברו לבורא עולם".
ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד