ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מכה קשה ונוראית: חשוד נוסף בתקיפת ילדים נעצר בבני ברק

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ • בחודשים ובשבועות האחרונים מתפרסמים עוד ועוד מקרים של תקיפות חמורות במגזר החרדי. ל"בחדרי חרדים" נודע כי המשטרה עצרה חשוד בתקיפת שני ילדים בבני ברק. החשוד הודה בפני המשטרה והוביל את החוקרים לשני מקרים נוספים. מעצרו הוארך עד יום שישי

מכה קשה ונוראית: חשוד נוסף בתקיפת ילדים נעצר בבני ברק

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ • זו כבר מגיפה של ממש: בחודשים ובשבועות האחרונים מתפרסמים עוד ועוד מקרים של תקיפות חמורות במגזר החרדי.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי אתמול (ראשון) עצרה המשטרה את אלעזר כהן, בן 55 תושב בני ברק, בחשד לתקיפת ילדים בעיר. על פי החשד, הוא נהג לפתות את הילדים לבוא עמו והיה מבצע בהם מעשים חמורים ואסורים. מעצרו הוארך הבוקר בחמישה ימים - עד ליום שישי.

במהלך החקירה הבוקר נחקרו שני ילדים והוא נעצר בעקבות שתי תלונות. במהלך החקירה הוא קשר עצמו למקרים נוספים ובכך עלה מספר מקרי החשד לארבעה, אך במשטרה חוששים שישנם מקרים נוספים.

על פי חשד המשטרה, החשוד היה מפתה את הילדים באמצעות ממתקים והבטחות שונות, לוקח אותם למקומות מסתור ברחבי העיר, שם היה מבצע בהם את זממו.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי עד כה נחקרו לפחות שני ילדים שהוריהם התלוננו ולמשטרה ישנם עוד שני מקרים נוספים של ילדים שהותקפו. גיל ארבעת הילדים הוא 9-10. עוד נודע ל'בחדרי' כי החשוד קשר את עצמו לחלק מהמקרים ואף סיפר לחוקרים על ילדים נוספים אותם תקף.

בעקבות כך, חוקרי מרחב דן חושדים כי ישנם מקרים נוספים ומבקשים מתושבים שמזהים את החשוד לבוא ולהתלונן על מנת שיוכלו לחקור גם אותם ולהביא סוף למעשים החמורים.

משטרת ישראל מבקשת מהורים אשר חושדים כי ילדיהם גם נפלו קורבן למעשי החשוד, להגיע ולהתלונן במחלק אלימות במשפחה במרחב דן. בדיון שנערך הבוקר בבית משפט השלום בתל אביב השופטת חיותה כוחן-עומר האריכה את מעצרו עד ליום שישי הקרוב וסירבה לאסור את פרסום שמו.

כאמור, בזמן האחרון הפכו מקרי התקיפה למגיפה של ממש. בימים האחרונים נעצרו מספר חשודים חרדים בתקיפות ילדים, חלקם על מעשים שהתרחשו על פי החשד לפני כעשור.

בעקבות מקרה בו צעיר כבן 20 הטריד בצורה גסה ובוטה נערה במרכול במודיעין עילית שפורסם הבוקר ב'בחדרי', נעצר לפני שעות אחדות תושב העיר החשוד במעשה.

מספר שעות קודם לכן, היום, נעצר בן 76 מירושלים שהודה בחקירתו כי לפני כשמונה שנים תקף במשך כשנה את נכדתו שהייתה בת 11-12. בעקבות התלונה הוקם צוות חקירה מיוחד שעצרו אותו ובודקים האם תקף נכדים נוספים.

כך גם הוגש הבוקר כתב אישום חמור נגד שלמה אריה רוטמן (21) תושב בית שמש, על מעשים חמורים שביצע בילד בן 13 אותו הכיר בבית הכנסת בשכונת מגוריו ופיתה אותו לנסוע ברכבו של ביצע בו מעשים חמורים ואסורים.

בשבוע שעבר נעצר נהג מונית ערבי החשוד בתקיפת נערה חרדית בת 13 תושבת שכונת שמואל הנביא בירושלים, לאחר שאסף אותה. כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי', מתנדב משטרה שהבחין במעשיו עיכב אותו ובהמשך הוארך מעצרו.

ביום רביעי האחרון אושר הסדר הטיעון ל'אב התוקף' לפיו ירצה עונש מאסר של תשע שנים על מעשים חמורים וקשים שביצע בשניים מבנותיו מאז גיל 7-12 במשך שנים ואף יפצה אותן ב-95 אלף שקלים.
תוקף ילדים מעשים חמורים תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד