י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

למרות הדיכאון: הוארך מעצר מטריד הנערה

מתברר: קיים חשד כי המטריד שתועד בוידאו פוגע בנערה בסניף 'הכי כדאי' במודיעין עילית - מעורב במקרים רבים נוספים

למרות הדיכאון: הוארך מעצר מטריד הנערה

בית משפט השלום בירושלים האריך ביומיים את מעצרו של תושב מודיעין עילית, בן 28, שתועד על פי החשד מטריד בצורה גסה ובוטה נערה במרכול 'הכי כדאי' בשכונת ברכפלד בעיר מגוריו, כפי שסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים'.

נציג המשטרה בדיון, רס"ב חיים טולדנו, הציג בפני השופט דוד שאול גבאי-ריכטר את הסרטון שפורסם אתמול (ב') ב'בחדרי חרדים', וציין כי "ניתן להתרשם שזה לא נעשה במקרה". עו"ד ג'ורג' שוכרי, פרקליטו של החשוד, אמר כי מרשו סובל מדיכאון חריף וביקש שיתחשבו בכך.



"המשיב קושר עצמו למיוחס לו, מה גם שקיים סרטון המתעד את אחד האירועים" אמר השופט גבאי-ריכטר, "על פי הודאתו, קיים חשד סביר לביצוע מעשים נוספים ורבים", והאריך את מעצרו עד ליום חמישי בשעה 12:00 בצהרים.

כזכור, ביום ראשון השבוע בשעות אחר הצהרים, נערה רכשה מוצרים בחנות 'הכי כדאי' בשכונת ברכפלד במודיעין עילית. לפני יציאתה מהחנות החשוד הטריד אותה בצורה בוטה וגסה. בהמשך התברר כי מצלמת וידאו תיעדה את המעשה והמשטרה פתחה בחיפושים אחריו.

אתמול (ב') בשעות הערב עצרו חוקרי משטרת מחוז ש"י את החשוד. המעצר התאפשר אודות לפעילות נחושה ומקצועית שהניבה תוצאות תוך זמן קצר כשהחשוד אותר ונעצר.
מודיעין עילית הטרדה הכי כדאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד