י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חב"ד מציגה: גן ילדים ללא חיות

פעמים רבות, קרא הרבי מליובאוויטש להימנע מלתת לילדים ספרים וצעצועים שיש בהם דמויות של חיות לא כשרות. הסיבה: כל דבר שהאדם רואה נחקק היטב במחשבתו ומשפיע מאוד על נשמתו, ובמיוחד אצל ילדי ישראל שבגיל החינוך. אז מה עושים בגן חב"ד? צפו

חב"ד מציגה: גן ילדים ללא חיות

אם שמעתם בחנות משחקים מישהו שמבקש "יש לכם משחקים בלי חיות לא טהורות", סביר להניח שמדובר בחסיד חב"ד. פעמים רבות, קרא הרבי מליובאוויטש זצ"ל להימנע מלתת לילדים ספרים וצעצועים שיש בהם דמויות של חיות לא כשרות. הסיבה, לדברי הרבי, מכיוון שכל דבר שהאדם רואה - נחקק היטב במחשבתו ומשפיע מאוד על נשמתו, ובמיוחד אצל ילדי ישראל שבגיל החינוך.

אז איך מתמודדים בחב"ד עם הוראת הרבי? ומה עושים במעונות וגני הילדים? לצד תמונות וציורים של אדמו"רי חב"ד, רוכשים משחקים ובהם דמויות של אפרוחים, אווזים, דגים ובעלי חיים טהורים נוספים.

בתיעוד מ'מעון חיה מושקא' הקרוי על שמה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא נ"ע, רעייתו של הרבי מליובאוויטש שחנך באחרונה 'כולל חב"ד' בשדרות, השקיעו רבות במוצגים בגן, תוך הקפדה מלאה על הוראת הרבי. אגב, זהו המעון הממוגן ביותר בעולם, הנותן מענה לפעוטות המתגוררים בשדרות, מוכת הקאסמים.

בתמונות לפניכם, תוכלו לראות את הפריטים שמפארים את הגן: ציורים של "אמא של שבת" ו"אבא של שבת", שעון קיר עם לוגו של "צבאות השם" - צבא הילדים שהקים הרבי לפני עשרות שנים, "ארון קודש" עם הכיתוב "תורה אורה", סטנדר לימוד, ספר חת"ת (חומש, תהילים, תניא), בובות אפרוחים, ציורים של ילדים עם כיפה, ילדות עם סידורים, נדנדה בצורת ברווז, פמוטות לנרות שבת, כיורים נפרדים ל'חלבי' ו'בשרי', ועוד.













































גני ילדים חיות כולל חבד שדרות הוראת הרבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד