י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מרגישים שאי אפשר עוד? הנה כמה טיפים שתרצו לגזור ולשמור

השבוע מתחיל ומלי אברהם מתאימה לכם סט של עצות וטיפים לשיפור מצב הרוח, לעידוד ולדחוף את עצמכם קדימה. את הפוסט הזה תקראו שוב ושוב - בכיף

בואו נחזיק ידיים
בואו נחזיק ידיים

שום דבר לא הולך. הבוס לא מרוצה מהפרויקט האחרון, הבית מלוכלך ואין לך אפילו בדל רצון להתחיל לארגן. את יושבת אפוסת כוחות ועצות על הספה, ובוהה בדכדוך בדיוק כשהטלפון מצלצל ורותי הפקידה מתקשרת מהבנק שהיא כבר לא- הולכת- להיות- נחמדה- יותר- ומתחילה- להחזיר -צ'קים- אם- לא –תפקידי- היום- איזה כסף. בנק ישראל לא מוכן כזה אובר!

לכמה שעות את מרגישה אפסית ולא יוצלחית. הכל נראה קודר וחשוך. מה יהיה מה יהיה?

לא כל יום הוא טוב, אך בכל יום קורה לפחות דבר טוב אחד, וצריך להיות אדם בעל כוח רצון חזק כדי לראות את זה ולהתעלם מכל הרע.

הבשורה הטובה היא, שהמפתח נמצא ביכולתנו לשחרר דברים!

עלינו להבין שמלבד המחשבות שלנו, אין דבר שאנו יכולים לשלוט עליו במאה אחוז. הידיעה והקבלה של הרעיון הזה יתנו לכם את הכוח להתמודד עם זרם הדרמות והבעיות הקטנות שהחיים מספקים לנו. אתם יכולים לנסות להילחם בחיים ולהתלונן על הדברים שחסרים לכם, או שתוכלו לקבל את מה שקורה ולהעלות חיוך על הפנים, משום שגם בזרם הצרות, נשטפים לפעמים ניצוצות של אור שיכולים לשפר לכם את מצב הרוח... להלן כמה דברים שעליכם לזכור גם בימים הרעים והקשים.

• אינכם יכולים להיות מאושרים מבלי להיות לא מאושרים לפעמים

אם לא החורף, לא היה האביב כה נעים. אם לא הייתם טועמים ממצוקה לעיתים, השגשוג לעולם לא היה מגיע. רגשות טובים ורעים תמיד באים והולכים, והדבר החשוב הוא להיות אסירי תודה כשמצב רוחכם מרומם ולהבין שמצב הרוח הרע רק יעזור לו להיות הרבה יותר מספק כשיגיע השגשוג.

• לא הכל שחור למען השם

אם אתם מרגישים שאינכם מצליחים להשיג את מבוקשכם, אל תשכחו לעולם את כל הדברים האחרים בהם בורכתם! ואל תשכחו להשתמש בהם. אושר והצלחה בחיים הם לא תוצרי לוואי של משאבים חסרי הגבלה, אלא הם נובעים ממתיחת קצוות המשאבים שברשותכם. כל אדם בורך ביכולות ותכונות אחרות. גלו את המתנות שהוענקו לכם והשתמשו בהן, יתכן כי חוסר האושר שלכם נובע משימוש לא נכון בדברים שניתנו לכם מתנה משמיים

• גישה נכונה!

הדבר שבו אתם מתמקדים, הוא הדבר שמשפיע עליכם יותר מכל! אל תסתכלו לאחור כשאתם יודעים שאתם לא אמורים לעשות זאת, אל תדאגו בקשר לדברים שלא בשליטתכם ואל תילחצו בגלל דברים לא חשובים. היו חיוביים. אמנם זה נשמע כמו טיפ מטופש, אך זוהי היכולת החשובה ביותר לה אתם זקוקים, שבזכותה כל אדם מצליח הגיע למקום בו הוא נמצא. הגישה שלכם קובעת באופן ישיר כיצד יראו חייכם, אז אל תתנו למחסומים מנטליים לפעול עליכם, שחררו את עצמכם מהם עוד היום!

• תוכלו ללמוד מכל מצב, אם רק תרצו

הניסיון שאנו צוברים אינו נובע ממה שקורה לנו, אלא ממה שאנחנו עושים עם כל מה שקורה לנו. התייחסו לכל דבר בחיים כאל שיעור ממנו ניתן ללמוד. כל ספר שאתם קוראים, כל אדם שאתם פוגשים וכל חלום שאתם חולמים משתלבים יחדיו כדי ליצור את מי שאתם. אתם סך כל החוויות שלכם, אפילו החוויות הרעות. תוכלו לטבוע ביגון או לשחות בים של ניסיון והבנה, הבחירה היא בידכם.

• הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות כרגע זה להתרכז ברגע

כל רגע שעובר בחייכם הוא התחלה חדשה וסוף חדש. היו אסירי תודה על כל רגע שמתחיל מחדש וחיו אותו. ניסיון לנתח ולשנות את העבר בזיכרונות הוא בזבוז של אנרגיה וזמן. אם אתם מרגישים מדוכאים, כל שנייה שעוברת היא אחת שיכולה לשנות את המצב כולו, אולי אפילו לטובה.

• אינכם קורבנות

יש לכם חיים נהדרים אפילו בזמנים הקשים, זכרו זאת וחיו בהתאם. אתם מצויים בשליטה על חייכם ועל מחשבותיכם, אולם כל עוד אתם מאמינים שהמקור לבעיות שלכם הוא חיצוני או מושפע על ידי אדם אחר, המצב שלכם חסר תקווה ואתם תהיו קורבנות בכל מצב. אל תעשו זאת לעצמכם. זכרו שאתם לא קורבנות!

עצות לחיים טיפים איך לשרוד בוקר יום ראשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד