י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בצל העצרת: תבוסה לגור בבית המשפט

על רקע במחאה נגד חילול בית הכנסת של חסידות גור בערד, בית המשפט המחוזי בבאר שבע פסק כי על חסידי גור בערד להסיר את כל השלטים שתלו על בתיהם ברחבי העיר. השלטים שנתלו נשאו בתחילה שלטי מכירה של דירות ומאוחר יותר סיסמאות "ילדי ערד לומדים תורה", "בערד אוכלים כשר" ו"תושבי ערד מחנכים לתורה ולמצוות"

בצל העצרת: תבוסה לגור בבית המשפט

על רקע במחאה נגד חילול בית הכנסת של חסידות גור בערד, בית המשפט המחוזי בבאר שבע פסק כי על חסידי גור בערד להסיר את כל השלטים שתלו על בתיהם ברחבי העיר. השלטים שנתלו נשאו בתחילה שלטי מכירה של דירות ומאוחר יותר סיסמאות "ילדי ערד לומדים תורה", "בערד אוכלים כשר" ו"תושבי ערד מחנכים לתורה ולמצוות".

על פי הדיווחים, בעיריית ערד לא אהבו את השלטים והכוונה שהחזות החיצונית בערד תופר ופקחי העירייה חילקו קנסות לבעלי דירות שתלו שלטים.

נציגי חסידות גור עתרו לבית המשפט בטענה כי תליית השלטים הינה חלק מחופש הדיבור מאחר ואנשי החסידות אינם משתמשים ברשתות החבריות וזו הדרך היחידה שלהם להביע את דעתם וזכותם לחופש הדיבור. בית המשפט דחה את העתירה בטענה שאלה אינם שלטים פוליטיים ופסק כי על החסידות להסיר את השלטים.

במקביל ראש העיר ניסן בן חמו הנחה את המחלקה המשפטית בעירייה לתקן חוק עזר עירוני לפיו כל שלט מחויב לקבל היתר מטעם הרשות, תיקון שהתקבל במליאת מועצת העיר לפני מספר שבועות.
גור בערד שלטים מחאה ניסן בן חמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד