י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

זה הזמן לתכנן את חופשת הקיץ שלכם: ריינאייר מציעה טיסה מתל אביב לקפריסין ב-29 יורו

חברת הלאו-קוסט ריינאייר תחל להפעיל טיסות מנתב"ג ממארס הקרוב

ריינאייר. צילום: משרד התיירות
ריינאייר. צילום: משרד התיירות



חברת התעופה האירית ריינאייר הודיעה על פתיחת קו חדש מתל אביב לקפריסין. הקו צפוי להתחיל את פעילותו ב-28 במארס. כדי לחגוג את פתיחת הקו מציעה ריינאייר עד יום שני בחצות כרטיס טיסה ב-29 יורו לנוסע, לא כולל תוספת תשלום עבור מזוודה, מזון או בחירת מושב מראש.

עד כה הפעילה החברה קווים מיעדים שונים באירופה לשדה התעופה בעובדה בתדירות של 8 טיסות שבועיות ובעידוד משרדי בתיירות והתחבורה, כאשר זכתה לפטור מאגרות נמל ולתמריצים כספיים בעבור כל תייר שנכנס לארץ עם טיסות החברה. בחירת החברה להיכנס להפעיל טיסות גם מנמל התעופה בן גוריון, מעידה על כך שהחברה מזהה פוטנציאל כלכלי בנוסעים הישראלים ובתל אביב כיעד תיירותי.

חברת ריינאייר נחשבת לחברת לואו קוסט אטרקטיבית מבחינת היצע היעדים והמחירים שהיא מציעה. החברה הוקמה באירלנד בשנת 1985 והיא חברת התעופה הגדולה ביותר באירופה מבחינת מספר הנוסעים שהיא מטיסה, עם צי של יותר מ-300 מטוסי בואינג מדגם 737-800 היא מבצעת מדי יום כ-1,600 טיסות מ-79 בסיסים ל-190 יעדים ב-30 ארצות.

שר התיירות יריב לוין אמר כי "אני מברך על החלטת ריינאייר להרחיב את השירות לישראל, ובנוסף על 8 טיסות בשבוע לאילת, כעת פותחת החברה לראשונה קו לנתב"ג. זאת לאחר שבשנים האחרונות השקענו במשרד התיירות מאמצים לחשוף בפני החברה את הפוטנציאל הכלכלי שבפתיחת קו זה. אנחנו רואים בריינאייר שותפה שמסייעת להגדלת מספר התיירים המגיעים לארץ כבר כעת ומצפים להמשך שיתוף הפעולה ולפתיחת קווים מיעדים נוספים לנתב"ג".

במשרד התיירות מקווים ומאמינים כי מהלך זה יאותת גם למתחרותייה של ראיינר, להעיז ולהצטרף לפעילות מנתב"ג. משרד התיירות מציע פטור מאגרות לחברות תעופה שיפתחו קווים חדשים מנתב"ג ליעדים שאליהן לא פועלות עדיין טיסות ישירות.
ריינאייר הלאו-קוסט טיסות בזול קפריסין כרטיס טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד