י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בית וגן: בחורי ישיבה הפגינו נגד דומינוס

מאות בחורי ישיבה הפגינו נגד פתיחתה של 'דומינוס פיצה' בשבת, ובשלב מסויים כמעט התפתחה קטטה בין הצדדים

סניף דומינוס. צילום אילוסטרציה: ויקיפדיה
סניף דומינוס. צילום אילוסטרציה: ויקיפדיה

מאות בחורי ישיבה משכונת 'בית וגן' בירושלים מחו בליל שבת מחוץ לחנות 'פיצה דומינוס' בהר הרצל - המוכרת טרף ופתוחה בשבת.

מעדויות שהגיעו לבחדרי חרדים מתושבי המקום, כ-250 בחורי ישיבה מהישיבות בשכונת בית וגן כמו גם מישיבות חברון, וולפסון ועוד, התקבצו סביב החנות במעגל לאחר סעודת ליל שבת, שרו שירי שבת, והביעו מחאה ללא פרובקציות. ההפגנה נערכה כחצי שעה, כאשר לבחורי הישיבה הצטרפו גם חלק מתושבי השכונה.

אחד מבחורי הישיבה שהפגין אומר לבחדרי חרדים: ״כבר באמצע השבוע העלינו את הרעיון להפגין בליל שבת, לא יתכן שבכניסה לשכונה חרדית ימכרו טרף ויפתחו בשבת, ואף אחד לא ימחה על זה. לא הספקנו לדבר על כך עם רבני השכונה, אבל השבת כבר יצאנו להביע מחאה וכאב״.

בחור ישיבה נוסף מספר לבחדרי חרדים: ״אחד מבעלי החנות בא לזרוק לעברנו כיסא, אך בנס משטרה שהגיעה למקום הרחיקה אותו מאיתנו. הכל עבר ללא פרובוקציות בצורה מסודרת. סוף סוף הבענו את כאבנו על חילול השבת הנורא הזה. החלטנו כל בחורי הישיבות באזור כי מהיום כל שבת נגיע למחות עד שיסגרו את החנות בשבת, וייפסק החילול שבת״.

מנהל דומינוס פיצה בשכונת בית הכרם בירושלים אומר בתגובה לבחדרי חרדים: ״הבחורים הפגינו מחוץ לחנות, אחרי שלא נתנו להם תשומת לב, הם נכנסו לחנות והפריעו לעובדים, ביקשנו מהם לצאת והם סירבו, בתגובה לכך הזמנו משטרה. זה מקרה ראשון של הפגנה מחוץ לחנות מאז שנת 1997, אנחנו עובדים רק לפי החוק״.
דומינוס הפגנה בחורי ישיבה בית וגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד