י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

היפנים לא מוותרים לסינים: סוני חותכת את מחירי הסמארטפונים במאות שקלים

מחירו המומלץ לצרכן של דגם E5 Xperia יירד ל-949 • דגם הביניים Xperia XA יוזל ב-300 שקל ויעמוד על 1,249 שקל

סוני Xperia E5
סוני Xperia E5



ליבואנית הסמארטפונים של סוני לישראל, אלקטרה מוצרי צריכה, נמאס לאבד נתח שוק. החברה החליטה על הורדה חדה במחירי הסמארטפונים שלה החל מהיום, הן במכשירים הקיימים על המדף והן בהשקות העתידיות. סוני בעבר הייתה שחקנית משמעותית בשוק הניידים אך לפי נתוני IDC ישראל שנחשפו ב-TheMarker, נכון לעכשיו לחברה פחות מ-1% ממכירות המכשירים. מחירי הסמארטפונים בישראל נמצאים בירידה מתמדת בעיקר בגלל חדירה של מותגים סינים זולים שמהווים כבר כ-20% מהמכירות.

מהחברה נמסר כי "בעקבות בקשת אלקטרה מוצרי צריכה מפיצת סוני מובייל בישראל, אישרה הנהלת קונצרן הענק היפני להוריד בעשרות אחוזים את מחירי הסמארטפונים של סוני המשווקים כיום ושעתידים להגיע לארץ בשנה הקרובה, זאת במטרה להתחרות בדגמי הסמארטפונים של המותגים המובילים בשוק. אלקטרה שואפת להגדיל את חלקה של סוני מובייל".

מחירי הסמארטפונים של סוני המשווקים בארץ והדגמים החדשים שיושקו במהלך השנה הקרובה יוזלו באופן משמעותי. כך למשל, מחירו המומלץ לצרכן של דגם E5 Xperia יירד לראשונה מתחת לרף 1,000 שקל ויעמוד על 949 שקל (במקום 1,250 שקל), דגם הביניים Xperia XA יוזל ב-300 שקל ויעמוד על 1,249 שקל, מחירו של דגם Xperia X יהיה 1,899 שקל (במקום 2,090 שקל) ודגם הפרימיום Xperia XZ יוזל בכ-500 שקל ומחירו יעמוד כעת על 2,749 שקל בלבד.

מדיניות התמחור החדשה של סוני תחול גם על דגמים נוספים שעתידים להגיע לישראל בחודשים הקרובים ובמרכזם דגם Xperia L1, Xperia XA1 ודגם Xperia XZ Premium שזכה לאחרונה בתערוכת הסלולר בברצלונה בפרס הנחשק "הסמארטפון הטוב ביותר בתערוכה".

מיקי ביטון, מנהל פעילות Sony Mobile בארץ, אמר כי: "לאחר שהנהלת Sony קיבלה מאתנו סקירה על הכוחות הפועלים בשוק, ולאחר ששכנענו אותם ביכולות השיווקיות והפוטנציאל האדיר שטמון בקבוצת אלקטרה, הרימו בהנהלת Sony את הכפפה ושינו את מדיניות התמחור בשוק הישראלי במטרה ליצר בה תחרות אמיתית אל מול המתחרים המקבילים אלינו בשוק".
Xperia סוני מחירי הסלולאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד