י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הושלמה העסקה: אלקטרה היא הבעלים החדשים של גולן טלקום

העסקה הושלמה למרות מחלוקות של הרגע האחרון שנגעו למחיר שנקבע במסגרת החוזה בין החברות • המותג גולן טלקום ישמר; יו"ר החברה יהיה גיל שרון וזהות המנכ"ל תיקבע בהמשך

הושלמה העסקה: אלקטרה היא הבעלים החדשים של גולן טלקום



החברות אלקטרה מוצרי צריכה וסלקום דיווחו היום (ד') לבורסה על השלמת העסקה לרכישת גולן טלקום ב-350 מיליון שקל.

העסקה הושלמה למרות מחלוקות של הרגע האחרון שנגעו למחיר שנקבע במסגרת החוזה בין החברות. מיכאל גולן וקסבייה ניאל נפרדים מהשוק המקומי אחרי מסע של כמעט 5 שנים והחברה תעבור לבעלות אלקטרה, לה נכסים כמו רשת מחסני חשמל ובעלות על זיכיון היבוא של מוצרי סוני מובייל ו-Huawei לישראל. אלקטרה מאמינה שתוכל ליצור סינרגיות בין אחזקות אלו: חברת הסלולר, הרשת הקמעונאית ומותגי הסמארטפונים. המותג גולן טלקום ישמר; יו"ר החברה יהיה גיל שרון וזהות המנכ"ל תיקבע בהמשך.

באשר למחירים, עלה חשש שמא גולן טלקום תעלה מחירים תחת הבעלות החדשה אך לפחות בתקופה הקרובה יש לצרכן סוג של רשת בטחון כנגד התייקרות. במסגרת אישור העסקה, הממונה על ההגבלים העסקיים קבעה כי גולן תציע במהלך שלושת הרבעונים הקרובים, במועדים שונים, חבילת סלולר בעלות 30 שקל לחודש בחוזה של 24 חודשים.

זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה מסר: "אנו שמחים להודיע על השלמת העסקה לרכישת חברת גולן טלקום, שתהווה זרוע פעילות משמעותית וסינרגטית לפעילותה של אלקטרה מוצרי צריכה בתחומי הקמעונאות ומותגי הסלולר.

"אנו מברכים את עובדי גולן, מקבלים את פניהם בברכה ושמחים על הצטרפותם לקבוצת אלקטרה. אין לנו כל ספק כי בכוחות משותפים נוכל להחזיר את גולן טלקום לפסי צמיחה ונרחיב את תחומי פעילותה".
גולן טלקום אלקטרה סלקום מיכאל גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד