י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סערת ההקצאות בב"ב • הרב דניאל זר במכתב חריף נגד ש"ס: "שוקל את צעדיי"

פרסום ראשון: הגאון הרב דניאל זר ראש מוסדות 'אור דוד' בבני ברק, הנמנה על תומכי מפלגת ש"ס יוצא בחריפות נגד סיעת ש"ס בבני ברק, בעקבות הדרת מוסדותיו מסבב הקצאת הקרקעות האחרון • הרב זר: "אשקול את צעדיי בתמיכה הגורפת אותה נתתי שנים רבות לנציגנו"

הגאון הרב דניאל זר. צילום: שוקי לרר
הגאון הרב דניאל זר. צילום: שוקי לרר

סערה בבני ברק: הגאון הרב דניאל זר ראש מוסדות 'אור דוד' בבני ברק, הנמנה על תומכי מפלגת ש"ס יוצא בחריפות נגד סיעת ש"ס בבני ברק, בעקבות הדרת מוסדותיו מסבב הקצאת הקרקעות האחרון, ולקראת אישורן הסופי של ההקצאות הערב בישיבת מועצת העיר.

תחת הכותרת "הקצאות עבור תלמוד תורה וכן בית ספר בנות אור דוד" כותב הרב זר: "לכבוד מועצת עירית בני ברק, שלום וברכה, "שמעתי ותרגז בטני כי במועצת העיר בני ברק הוחלט להקצות את השטח בו ממוקם התלמוד תורה שנמצא תחת ראשותי, לכל מיני בעלויות אחרות. כמו כן לבית הספר של הבנות שברשותי נדחתה בקשת ההקצאה ובית ספר הבנות נותר ללא מקום לשנה הבאה עלינו לטובה.

"צר לי שאחרי שנים רבות בהם מסרתי נפש בהשקעות וכספיות אדירות וכן במסירות נפש של ממש למען תושבי פרדס כץ וקריית הרצוג נמצאתי כעת נלחם למול אנשי שלומנו בתנועה המקומית על מקום בו נוכל למקם את מקומות התורה והחינוך בפרדס כץ.

"במקום לעזור ולסייע ולהטות כתף למען הרמת קרן החינוך בשכונת פרדס כץ, נמצאו שמחלקים שטחים לכל מיני עמותות חדשות שעדיין לא טעמו טעם פעילות אמיתית וכבר מילאו כיסם בשלל".

"זאת למודעי" כותב הרב "כל פגיעה במוסדותינו ובפעילות התורנית שבראשותי היא הפניית עורף עשייה האמיתית זה ארבעים שנה בשכונת פרדס כץ. ואני בעוניי אשקול את צעדיי בתמיכה הגורפת אותה נתתי שנים רבות לנציגנו".

"יצוין כי בתי ספר אחרים ללא אגף חינוך מיוחד קיבלו 2 או 3 דונם. כמו כן בית ספר וגנים שברשותי לבנים בלבד מונים כ-400 ילד".

את מכתבו מסיים הרב, "כאן המקום לבוא בקריאה לראש העיר ונציגי העיירה לשבת להטות שכם לפתרון הבעיה הנ"ל".

בתקופה האחרונה פורסם כי קיים מרמור עז בציבור הליטאי בבני ברק בנושא ההקצאות. לטענת אנשי 'דגל התורה' קופחו מוסדות רבים, בתי כנסת ועמותות ולא ברור כיצד יצביעו במועצה. כעת כאמור מתברר, כי גם בתוך ש"ס קיים זעם רב על אופן חלוקת ההקצאות.

המכתב של הרב דניאל זר


הרב דניאל זר הקצאות אור דוד מכתב חריף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד