י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פרסום ראשון: הפריימריז ב'יחד' יוצאים לדרך; 'התפקדו למפלגה'

חשיפת "בחדרי חרדים": ראש ישיבת "כסא רחמים" ומנהיגה הרוחני של תנועת "יחד", הגר"מ מאזוז, פרסם מכתב בו הוא קורא לציבור להתפקד לשורות המפלגה: "כל אחד יקח על עצמו לעודד חברים ובני משפחה" • כל הפרטים בפרסום ראשון

הרב מאזוז ואלי ישי. יוצאים לדרך (יעקב נחומי, פלאש 90)
הרב מאזוז ואלי ישי. יוצאים לדרך (יעקב נחומי, פלאש 90)

חשיפת "בחדרי חרדים" • ראש ישיבת "כסא רחמים" ומנהיגה הרוחני של תנועת "יחד", הגר"מ מאזוז, פרסם היום (רביעי) מכתב בו הוא קורא לציבור להתפקד לשורות המפלגה, ובכך אמורות לצאת לדרך הבחירות המקדימות במפלגה.

כזכור, בחג הסוכות נחשף ב"בחדרי חרדים" כי תנועת 'יחד' מתכוונת לקיים פריימריז שדרכם ייבחרו נציגי התנועה לכנסת. עוד נחשף כי למרות הפריימריז - מקומו של אלי ישי בראשות הרשימה הובטח על ידי הרב מאזוז. בנוסף, כל המועמדים יצטרכו לעבור את אישורו המקודם של הגר"מ מאזוז.

במכתב שפרסם היום הגר"מ מאזוז, ומתפרסם לראשונה כעת ב"בחדרי חרדים", כותב הרב: "אני הקטן פונה לכל אחינו בית ישראל להתאגד יחד כאיש אחד בלב אחד לחזק את עולם התורה והיהדות, לבצר את חומות השבת, לגדור פרצות עם ישראל, לשמור על צניעות מינימלית בצבא ולא להכריח שומרי תו"מ לשבת בצבא מעורב נגד מצפונם ונגד השכל הישר, לשמור על צביונה היהודי של מדינת ישראל ובניית הארץ ללא פחד ומורא, מתוך נאמנות לתורה ויושר וצדק ברוחם של רבותינו ע"ה מדורי דורת.

"אי לזאת הנני פונה אליכם בקריאה של חיבה לבוא להתאגד ולהתאחד כולנו סביב תנועתנו הקדושה תנועת "יחד" אשר בה כפיפות מלאה לדעת תורה והשפעה נכונה ברשויות המקומיות ובנציגים לכנסת, עם הכרעה ע"פ התורה ונציגים ישרים הנשמעים לדעת תורה".





כאמור, הרב מאזוז קרא לציבור להתפקד למפלגה ולצרף חברים וקרובי משפחה: "אקרא להתפקד למפלגה הקדושה "יחד" המצטיינת באהבה משולשת - אהבת התורה, אהבת ישראל ואהבת הארץ. בראש התנועה עומד ידידנו היקר נאמן רם איש המעש והתבונה הרב אליהו ישי הי"ו אשר שימש כידוע כשלוחו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל במשך 13 שנה בנאמנות ובהצטיינות, ועליו קרא מרן 'בכל ביתי נאמן הוא' כידוע ומפורסם".

"וכל אחד יקח על עצמו לעודד חברים ובני משפחה להיות משרי עשרות שרי מאות ושרי אלפים וכו' וחפץ ה' בידנו יצליח ונזכה לקדש שם שמים ברבים אמן. הכ"וח ביום ערב פסח התשע"ז יום הולדת הרמב"ם לפני 882 שנים (אמת × 2)".

במהלך מעמד הקבלת פני רבו שנערך היום על ידי ישיבת כסא רחמים הוחתמו הנוכחים על טפסי ההתפקדות, בסך 30 שקל.
יחד הרב מאזוז פריימריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 127 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד