י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אינטרנט בבני ברק: אתר חדש לעירייה

שמונה שנים אחרי, משדרגת העירייה את שירותיה לתושב ומקימה אתר אינטרנט מתקדם יותר. "לשמונים אחוז מהתושבים יש מייל"

אינטרנט בבני ברק: אתר חדש לעירייה

האתר החדש לעומת האתר הישן
שמונה שנים לאחר שעיריית בני ברק הקימה אתר אינטרנט, המתאים לשנת 2009 - מיושן ולא ממש נוח, בימים אלה הסתיים הליך בניית אתר חדש ומתקדם לרווחת תושבי העיר. העיר, הנחשבת לבירת עולם התורה, נאלצת גם היא, על אף התנגדות חלק מהרבנים לשימוש באינטרנט - לספק שירות לתושבים גם באמצעות הרשת.

האתר הישן, שעדיין באוויר, מיושן מאוד, איטי והנראות שלו אינה ידידותית למשתמש. בנוסף, על מנת לראות חלק מהתמונות יש להתקין תוסף, דבר שאינו שכיח כיום. האתר שנבנה בשנת 2009 באמצעות שכבת תוכנה של דוט נט, אך האובייקטים שם מיושנים גם ביחס לשנת עליית האתר. בנוסף, האתר אינו מותאם לגלישה ממכשיר סלולאר.

לעומתו, האתר החדש, כולל ניווט נוח למשתמשים כולל מפת אתר ועומד בתקני הנגשה של אתרי אינטרנט עבור גולשים עם מוגבלות ראייה. "מי שבנה את האתר הישן, עשה דבר חשוב מאוד אך כיום הוא כבר ממש מיושן. שידרגנו את האתר בכל המובנים" אומר ל'בחדרי חרדים' מזכיר העירייה ודוברה, אברהם טננבוים. "האתר כמובן מותאם לציבור התושבים ואין בו תמונות נשים או דברים אחרים שאינם מתאימים לציבור החרדי".

כבר בסוף שנת 2016 עיריית בני ברק פנתה עירייה לתושבים בשיחה טלפונית בה הציעו לקבל את חשבונות הארנונה באמצעות המייל, "לשמונים אחוזים מהתושבים יש מייל בבית או בעבודה, כל מי שעובד יש לו מייל בעבודה" אמרה נציגת העירייה לאחד התושבים.


האתר החדש


האתר הישן
אתר אינטרנט עיריית בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד