ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בני הנוער התכנסו ל'בין הזמנים' בשכונת הבוכרים • גלריה

בני הנוער התכנסו ל'בין הזמנים' בשכונת הבוכרים • גלריה

בני הנוער התכנסו ל'בין הזמנים' בשכונת הבוכרים • גלריה

מספר סניפים של ישיבת בין הזמנים לבני נוער צעירים קיימים בירושלים, אחד מהם בבית הכנסת "צופיוף" - חניכי הישיבות, בשכונת הבוכרים בירושלים, מקום לימודו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בבחרותו.

רבנים ואישי ציבור, בירכו על הקמת הסניף של 'קול רפאל', והגיעו לכבד ולעודד את בני הנוער אשר יושבים ועוסקים בתורה בימי החופש. הגאון רבי יצחק אזרחי, מראשי ישיבת מיר בירושלים, הגיע למסור שיחת חיזוק והכוונה לבני הנוער. בדבריו בירך על התופעה של לימוד בימי בין הזמנים, והמריץ את העוסקים במלאכת הקודש להרחיב את הפעילות.

גאב"ד ז'נבה הגאון רבי אברהם יפה שלזינגר, שטרח להגיע במיוחד למסור שיחה לפני בני הנוער בימי חול המועד פסח, דיבר על הליכות ודרך ארץ לבני הנוער הצעירים.

ישיבות בין הזמנים הם במסגרת מוסדות 'קול רפאל', שהוקמו על שם הגאון הקדוש רבי רפאל אנקווא זצ"ל, שהוקמו לפני למעלה מ-30 שנה, במטרה אחת: הרבצת תורה והעמדת קרן התורה בישראל.

המוסדות שהוקמו בעידודם ובהכוונתם של זקני גאוני הדור, רבי ישראל אביחצירא סידנא בבא סאלי זיע"א, הראשון לציון רבי מרדכי אליהו זצ"ל, ומרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, ממשיכים מסורת של פעילות עניפה ברחבי הארץ.

לפני כ-3 שנים, הוחלט להעמיק את פעילות המוסדות בקרב בני הנוער, לשם כך הוחלט על פתיחת סניף בירושלים, שיהווה מגדל אור לכל בני הנוער בירושלים.







































קול רפאל בין הזמנים שיעורים הרב שלזינגר הרב יצחק אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד