י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שלחתם הודעה בטעות? וואטסאפ תאפשר לכם להתחרט בתוך 5 דקות

במסגרת העדכונים שבוחנת ווטסאפ לאפליקציה, ייתכן ויתאפשר למחוק הודעות יוצאות, לשלוח בהודעות עדכונים חיים על מיקום ולעדכן את אנשי הקשר על החלפת מספר טלפון

שלחתם הודעה בטעות? וואטסאפ תאפשר לכם להתחרט בתוך 5 דקות

וואטסאפ בוחנת עדכונים חשובים לאפליקציה, ובהם: האפשרות להודיע לכל אנשי הקשר על החלפת מספר הטלפון באופן אוטומטי, לבטל או לשנות בתוך חמש דקות הודעה שנשלחה ולשתף את המיקום בעדכון חי. את העדכונים בוחנים כרגע בוואטסאפ בגרסת הבטא האחרונה שלה, כפי שחשף חשבון הטוויטר WABetaInfo - שעוקב אחרי ניסויי בטא של האפליקציה.

אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בעולם מונה, על פי פייסבוק, כ-1.2 מיליארד משתמשים חודשיים. העדכון החדש אמור לסייע למשתמשים להודיע לאנשי הקשר על שינוי מספר טלפון ושליחת המספר החדש והוא יעשה זאת לפי רצונו של המשתמש. העדכון יאפשר לשתף את המספר החדש עם כל אנשי הקשר או רק אלו שהמשתמש ניהל עמם שיחה או לא להודיע כלל. עדכון אנשי הקשר פועל כרגע בגרסת הבטא של ווינדוס פון והוא ניתן לנטרול למי שלא מעוניין לעדכן את אנשי הקשר.

את האפשרות למחוק הודעות יוצאות בוחנת וואטסאפ באפליקציית הווב שלה. בשנה האחרונה בחנו בחברה את האפשרות למחוק הודעות יוצאות - אך היא לא הוטמעה באפליקציה.

על פי WABetaInfo יתכן שהעדכונים יכנסו לתוקף בעדכון הגרסה הבא של iOS. בוואטסאפ טרם אישרו את השמועות על השינויים.
וואטסאפ אפליקציה ווינדוס פון iOS גרסת בטא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד