י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

HOT מצטרפת לטרנד הסייבר: משיקה שירות שיסנן איומים ברשת

השירות החדש כולל מספר רכיבים, בהם מניעת פישינג, סינון אתרים חשודים וכן אנטי וירוס • בשלב זה מיועד השירות, אותו רוכשת HOT מענקית האבטחה פורטינט, רק ללקוחות עסקיים

HOT מצטרפת לטרנד הסייבר: משיקה שירות שיסנן איומים ברשת



חברת HOT מצטרפת לטרנד של חברות הטלקום ומוסיפה שירות של סינון איומים - כבר ברמת הרשת. השירות החדש, Cyber Cloud שמו, כולל מספר רכיבים בהם מניעת פישינג, סינון אתרים חשודים וכן אנטי וירוס.

מבחינת הלקוח, מדובר בשכבת הגנה שאינה דורשת התקנה או פרישה ברשת הארגונית, אלא רק הפעלה. מחיר השירות החדש נע בין 14.90 שקל בחודש ל-19.90 שקל בחודש, וכאמור בשלב זה מיועד רק ללקוחות עסקיים.

את השירות הרשתי רוכשת HOT מענקית האבטחה פורטינט (Fortinet). גם פרטנר הכריזה באחרונה על שירות סייבר דומה בשם פרטנר גארד - הן ללקוחות הסלולר שלה והן ללקוחות ספקית האינטרנט - וגם היא רוכשת אותו מפורטינט. בדומה ל-HOT, גם אצלה עלויות המוצר נעות בין 14.90 ל-19.90 שקל בחודש.

בתחום הסלולר, מי שמציעה שירות סינון סייבר דומה אך חינמי היא פלאפון, עם מוצר בשם פלאפון סייבר שהושק בדצמבר האחרון ופועל אוטומטית עבור כל לקוחות החברה. את השירות חברת פלאפון מספקת חברת אלוט (Allot) הישראלית. מבין ספקיות האינטרנט, טריפל סי מספקת שירות סינון חינמי בשם סייברנט שבו ניתן לקנות עוד הרחבות לשכבת ההגנה. גם היא רוכשת אותו מאלוט.

עוד ספקית שמספקת שירות סינון פוגענים היא בזק בינלאומי שהיתה החלוצה להשיק את שירות ה-Cyber wall שעולה 11.90 שקל בחודש. השירות נחשב להצלחה, ולפי דיווח החברה הצטרפו אליו כבר כ-280 אלף לקוחות.

מ-HOT נמסר בתגובה: "קבוצת HOT רואה חשיבות רבה בשוק העסקי, וממשיכה להציע מוצרים חדשים למגזר זה. HOT משיקה פתרונות אבטחה ייעודיים לעולם זה על מנת לתת מענה לאתגרים עמם מתמודדים בעלי העסקים הקטנים והבינוניים. פתרון האבטחה החדש נותן מענה מלא לבעלי עסקים, וכולל מספר הגנות בחבילה אחת: הגנה מפני וירוסים לכל המחשבים הגולשים ברשת תחת אותה נקודה; הגנה מפני אתרים מתחזים (סינון כתובות URL); אנטי פישינג ו-IPS (ר"ת של Intrusion Prevention System, מערכת אקטיבית שיכולה לחסום תעבורה חשודה כנגועה, א"ז)". בכיר בחברה הסביר כי מבדיקות שעשתה החברה הוספת הסינון אינה פוגעת בחווית הגלישה של הלקוח.
אנטי וירוס מניעת פישינג סינון אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד