י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המשטרה תבקש להאריך מעצר נתי גרוסמן ושמוליק אלישיב בשבעה ימים

בשעה זו מובאים חמישה מחשודי 'הפלג הירושלמי' בפרשת ההטרדות שעולה לטענת המשטרה לכדי סחיטה באיומים לדיון בהארכת מעצר. המשטרה תדרוש הארכה משמעותית לבכירים גרוסמן ואלישיב • פרסום ראשון ב'בחדרי'

שמוליק אלישיב ונתי גרוסמן. צילום: פלאש 90
שמוליק אלישיב ונתי גרוסמן. צילום: פלאש 90

פרשת ההטרדות: בשעה הקרובה יובאו לבית משפט השלום בראשון לציון, נתי גרוסמן וארבעה נוספים מעצורי 'הפלג הירושלמי' ואנשי 'הפלס' - לדיון בבקשה להארכת מעצרם.

ממידע שהגיע ל'בחדרי', המשטרה תדרוש להאריך בשבעה ימים את מעצרו של מנכל העיתון שמוליק אלישיב וכן במספר ימים זה, גם את מעצרו של עורך העיתון והדמות הדומיננטית ב'פלג' - נתי גרוסמן.

לגבי חשוד נוסף, שבתאי פיין, יבקשו במשטרה להאריך את המעצר בחמישה ימים. שני עצורים נוספים, אליהו צבי פודרבינוק ואלי סמדג'ה - יבקשו לשחרר בהגבלות למעצר בית.

שלשום הובאו 11 חשודים לבקשת הארכת מעצרם. שלושה שוחררו בהגבלות. לשמונה האריך השופט את המעצר. מתוך השמונה, לחמישה חשודים הוארך המעצר בשלושה ימים - אלו החמישה המובאים לדיון היום.

יצויין כי מחשבי עיתון 'הפלס' אשר נלקחו בפשיטה על מערכת העיתון הוחזרו על ידי המשטרה - אך ברובם ללא הכוננים הקשיחים, כלומר מחשב ללא תועלת.

ביממה האחרונה אספו החוקרים חומרים וראיות נוספות, ובהסתמך על כך, יציגו לשופט דו"ח חסוי שיסביר מהן הפעולות שעליהם עדיין לחקור ומדוע הם דורשים להאריך את מעצר השלושה שוב.
פרשת ההטרדות הפלג הפלס נתי גרוסמן שמוליק אלישיב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד