י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הטרדה מזעזעת: "אם אמות, אתה תהיה אשם"

פרשת ההטרדות: נחשפה שיחת הטרדה מזעזעת של חיים יברוב, פעיל 'הפלס', לאדם מבוגר כבן 85 • כך זה נשמע

צילום: יונתן זינדל, פלאש90
צילום: יונתן זינדל, פלאש90

פרשת הטרדות 'הפלס': 'בחדרי חרדיםק חושף שיחת הטרדה מזעזעת של חיים יברוב, פעיל ההטרדות של 'הפלס', לאדם מבוגר כבן 85, שבנו משמש כבכיר בחברה מסחרית.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חושדת משטרת ישראל בכך שפעילים הקשורים לעיתון 'הפלס' ערכו מסכת של הטרדות לגורמים מסחריים שלא פרסמו בעיתון. אחד מהפעילים שנעצרו הינו חיים יברוב.

בשיחה הנחשפת ב'בחדרי', נשמע חיים יברוב אומר לאילן, אביו של בכיר בחברה המסחרית: "אני אשמח אם תוכל לעדכן את הבן שלך, ולטפל בעניין - כי זה משהו שמאוד מאוד כואב למגזר. אני לא יודע אם אתה מבין, ואם לא אני מוכן להסביר לך ולהביא לך דוגמאות".

אילן: "אל תסביר. תפסיקו להטריד אותנו, תפסיקו ותשבו בשקט. יש מאות טלפונים תפסיקו עם זה כבר. אתם במקום לעשות מצוות ולהגות בתורה, אתם עושים פשעים עכשיו. מובילים אותכם לפשעים וחטאים שאתם אפילו לא מרגישים. אמרת תחנון היום?!".

יברוב: "אצלינו בתורה כתוב: 'לא תעמוד על דם רעך'. ואם ביתד נאמן רוצים למחוק אותנו. תינוק בן שנתיים מקבל מכות בגלל יתד נאמן".

אילן: "מה אתה מציק לי? אנחנו לא מכירים אחד את השני, עשיתי לך משהו רע? תפסיקו להציק לנו".

יברוב: "התקשרתי להסביר לך את העניין, ולהפנות את תשומת לבך. אגב רק ממני קיבלת טלפון?".

אילן: "כל חמש דקות אני מקבל טלפון. שתדע לך אני אדם זקן בן 85, תכבדו אותי. אם אני אמות, אתה תהיה אשם בזה. אתה לא יודע איזה פשע. תתפלל היום פעמיים. במנחה תעשה תחנון גדול".

יברוב: "אדרבה. אני מתפלל שלוש פעמים - לא פעמיים".

כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים' - לפני שבוע (ג') במוצאי שביעי של פסח בשעות הלילה הקטנות פשטו חוקרי מחלק ההונאה של משטרת ירושלים על בתיהם של 28 חשודים בהטרדות, סחיטה באיומים ועוד, המשתייכים לעיתון "הפלס'", כך גם על משרדי העיתון. בין החשודים, עורך עיתון הפלס נתי גרוסמן, מנכ"ל העיתון שמוליק אלישיב, אברהם טריגר שנעצר גם לפני שנתיים בחשד לניהול מערך הטרדות נגד אלו שאינם מפרסמים בעיתון, וחיים יברוב שעל פי החשד הקים מאגר מספרי טלפון של בכירי המשק והחברות המסחריות. מעצרם של הארבעה הוארך אתמול שוב בשבעה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. שבעה חשוידים נוספים הובאו אף הם לבית המשפט ומעצר חלקם הוארך אולם בשעה זו הם כבר שוחררו בתנאים מגבילים. שאר העצורים שוחררו בתום חקירתם.



שיחת ההטרדה
הטרדה יברוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד