י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בנק הפועלים השיק פרוייקט 'תקרא תצליח' לציבור החרדי

במסגרת המבצע ניתן לרכוש ספרי ילדים ב-10 שקלים ברשת פלדהיים, גם למי שאינו לקוח של בנק הפועלים • בשבוע הראשון למבצע נמכרו למעלה מ-35,000

בנק הפועלים השיק פרוייקט 'תקרא תצליח' לציבור החרדי

הצלחה גדולה עד כמו למבצע 'תקרא תצליח' של בנק הפועלים. בשבוע הראשון נמכרו למעלה מ-35,000 ספרי קריאה לילדים ב-10 ₪ בלבד ברשת חנויות פלדהיים. בנק הפועלים השיק לפני כשבוע, לראשונה במגזר החרדי, את פרוייקט "תקרא תצליח". באמצעות פרוייקט ייחודי זה בשיתוף הוצאת פלדהיים, בית הוצאה לאור מוביל בספרות התורנית, נרתם בנק הפועלים לעידוד הקריאה בקרב ילדים.

לרגל המבצע הדפיסה הוצאת פלדהיים מהדורות חדשות של ספרי קריאה לילדים, ממיטב הסופרים החרדיים, שהתמחו בכתיבה לילדים ולבני נוער. במבצע משתתפים מגוון ספרי איכות לילדים, חלקם ספרים שאזלו מן השוק. המבצע מיועד ללקוחות כל הבנקים, ויימשך עד יא' שבט.

פרויקט תקרא תצליח הוא אחד הפרויקטים הגדולים והחשובים ביותר של בנק הפועלים בתחום החברה והקהילה. תחום ספרי הקריאה לילדים חרדיים, פרי-עטם של כותבים חרדיים, ידעה פריחה גדולה בשנים האחרונות. לעיתים, עלויות הרכישה של ספרים מקשה על המשפחה רכישת ספרי קריאה. הפרוייקט נועד, איפוא, לעודד הן את הילדים לקרוא והן את היוצרים לכתוב ולפרסם ספרים.
הספרים המשתתפים במבצע, מוצעים למכירה בעשרה שקלים בלבד. מאז תחילת המבצע לפני כשבוע ימים פוקדים מאות הורים וילדים את חנויות פלדהיים ברחבי הארץ. בחנויות הרשת הוקצו מתחמים מיוחדים, ממותגים "תקרא תצליח", בהם רוכזו ספרי הקריאה שבמבצע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד