י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

איגוד הביטקוין מזהיר: אחזקת כספים בבורסות ביטקוין שלא לצורך מסחר - מסוכנת

בעקבות קשיים שהתעוררו במשיכת כספים מבורסות ביטקוין ברחבי העולם, יצא איגוד הביטקוין באזהרה לציבור שמחזיק את כספיו בבורסות למסחר במטבעות דיגיטליים • "הפריצות הגדולות ביותר שאירעו עד היום התבצעו על ידי גניבת כספים שהופקדו בבורסות מסחר"

איגוד הביטקוין מזהיר: אחזקת כספים בבורסות ביטקוין שלא לצורך מסחר - מסוכנת



הבוקר (ד') התעוררו קשיים במשיכת כספים מבורסות ביטקוין ברחבי העולם ובראשן ביטפינקס. בעקבות כך מזהיר איגוד הביטקוין, כי ציבור שמחזיק את כספיו בבורסות למסחר במטבעות דיגיטליים - כדאי שימשכו את כספיהם. המסחר בביטקוין מבוצע בבורסות דיגיטליות.

בפוסט שכתב הבוקר מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין, הוא מסביר: "אנשים רבים עושים שימוש בביטקוין ובמטבעות דיגיטליים אחרים, נוטים להשאיר לעיתים את כספם בתוך בורסת המסחר, בין אם במטבעות דיגיטליים או בכסף מדינתי (פיאט). לאחרונה אנו עדים לסדרה של בורסות המדווחות על קשיים, ובראשן ביטפינקס, אחת מבורסת המסחר הגדולות ביותר בעולם לסחר בדולר-ביטקוין, שעצרה את פעילות ההפקדות והמשיכות של כספי פיאט ממנה ואליה לאחרונה".

רוזנפלד המשיך וכתב: "אחזקה של כסף בבורסת מסחר ביטקוין אינה שקולה לאחזקת כסף בבנק. מדובר במוסדות ותיקים פחות, מנוסים פחות, שהפיקוח עליהן מוגבל מאוד ולעיתים לא קיים בכלל. עוד חשוב לציין כי הפריצות הגדולות ביותר שאירעו עד היום התבצעו על ידי גניבת כספים שהופקדו בבורסות מסחר.

"על כן, איגוד הביטקוין מבקש להזהיר את הציבור וממליץ למשוך את כל הכספים המצויים בבורסות מסחר במטבעות דיגיטליים, שאינם משמשים באופן אקטיבי ומיידי למסחר בטווח הקצר. אחד היתרונות הגדולים של ביטקוין הוא היכולת של כל אדם לשמור את כספו בעצמו, בצורה מאובטחת ובאמצעים פשוטים יחסית, ואנו קוראים לציבור לעשות שימוש באפשרויות אלה ולא לשים את כספו על קרן הצבי".
ביטקוין איגוד הביטקוין אחזקת כספים במטבעות דיגיטליים בורסות למסחר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד