י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרב שחוזה את תוצאות הבחירות על פי התורה חושף מי ינצח בצרפת

הרב מאיר הכהן טורנהיים, שהצליח לחזות את תוצאות מערכות הבחירות בעשורים האחרונים בארץ ובעולם, ואף חזה את ניצחונו של דונלד טראמפ נגד כל התחזיות והסקרים, חושף מי ינצח את מערכת הבחירות המרתקת בצרפת • וגם: מה קרה בהתערבות על התוצאות בארה"ב • כל הפרטים

הרב מאיר הכהן טורנהיים. צילום: קובי הר צבי
הרב מאיר הכהן טורנהיים. צילום: קובי הר צבי



הרב מאיר הכהן טורנהיים, שהצליח לחזות את תוצאות מערכות הבחירות בעשורים האחרונים בארץ ובעולם, ואף חזה את ניצחונו של דונלד טראמפ נגד כל התחזיות והסקרים, כפי שפורסם ב"בחדרי חרדים", חושף כעת מי ינצח את מערכת הבחירות המרתקת בצרפת, שתתקיים בשבוע הבא.

עוד קודם לכן, ביום הסיבוב הראשון בבחירות בצרפת, הצהיר הרב טורנהיים כי לה-פן תהיה הפתעת הבחירות ותתמודד בסיבוב השני מול עמנואל מקרון, כפי שאכן התרחש.

כאמור, כעת, לקראת הסיבוב השני בצרפת שיתקיים בשבוע הבא, ולמרות כמה צעדים מוצלחים שלה-פן עשתה, שרק ביממה האחרונה גרמו לעליה של לא פחות מ-5% מכוחה בסקרים, הוא טוען כי אין לה שום סיכוי וכי עמנואל מקרון ינצח אותה.

(הרב טורנהיים חוזה את ניצחון טראמפ. צילום: קובי הר צבי, בחדרי חרדים)

הרב טורנהיים מצביע על הרמז לכך בפסוק י"ב, פרק כ"א ב'ראשון' של פרשת אמור. "וּמִן-הַמִּקְדָּשׁ, לֹא יֵצֵא, וְלֹא יְחַלֵּל, אֵת מִקְדַּשׁ אֱלֹהָיו: כִּי נֵזֶר שֶׁמֶן מִשְׁחַת אֱלֹהָיו, עָלָיו--אֲנִי יְהוָה".

על פי שיטת הרב טורנהיים, ש"שולף" את האותיות מפסוק מהקטע של אותו יום בו נערכות הבחירות, מהפסוק עולה כי "עמנואל מקרון יהיה נשיא". בנוסף, מפירוש רש"י על אותו פסוק עולה כי "עמנואל מקרון ינצח את מארין לה פן ויהיה נשיא".









ההתערבות על הבחירות בארה"ב

כפי שדווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים", הרב מאיר הכהן טורנהיים מלוד הצליח לחזות בעשורים האחרונים את תוצאות הבחירות בארץ ובעולם, לעתים נגד כל התחזיות והסקרים. בכמה מערכות בחירות בעולם הוא מצא בפסוקי אותה פרשה את זהותו של המנצח, הלך מול הזרם וניצח.

עבור הרב טורנהיים מדובר במעין תחביב. "כיהודי מאמין גדלתי על כך שהכל כתוב בתורה, ולכן בכל מערכת בחירות בישראל ב-20 השנים האחרונות חיפשתי בחומש של יום הבחירות ותמיד מצאתי את זהותו של המנצח רשום בצורה ברורה בדילוגי אותיות" אומר הרב טורנהיים ל"בחדרי חרדים".

"בבחירות 2015 בהן היה נראה שלנתניהו אין שום סיכוי מול האיחוד בין לבני להרצוג, מצאתי בפסוקים שנתניהו ינצח ושכן שעובד בתקשורת ושמע זאת, שאל אותי אם אני מוכן לומר זאת בגלוי. הסכמתי ועליתי לשידור ברדיו קול חי, וכן נעשה עמי ראיון בנושא באתר 'וואלה'".

לדבריו, "מסתבר שהשיטה הזו נכונה ולפי מה שהיה כתוב בתורה נתניהו הפתיע וניצח. עשרה חודשים לפני ניצחון טראמפ, כשראיתי כמה הבחירות האלו גורליות לעולם וכמה כולם מדברים עליהם, חיפשתי את תוצאות הבחירות ואכן גם כאן זה התברר כנכון וטרמאפ ניצח. ראיינו אותי אז בכמה כלי תקשורת וזה היה נראה מופרך אבל מה שכתוב בתורה הקדושה – מתקיים".

אנשי תקשורת חרדיים מעידים כי הם שמעו את טורנהיים מדגיש שטראמפ יזכה, כבר תקופה ארוכה לפני הבחירות, עוד כשמולו התמודדו עשרה מתמודדים על הנהגת המפלגה הרפובליקנית ומצבו היה נראה עגום גם בפריימריז הרפובליקניים.

הוא מבקש להדגיש שוב ושוב שהרווח היחיד שיש לו בפרסום הזה הוא קידוש שם שמיים. "היה יהודי שאני מכיר שהחל להניח תפילין אחרי 'שהתערב' איתי שקלינטון תנצח" מספר הרב טורנהיים ל"בחדרי". "כשהוא ראה שהכל כתוב בתורה ושהכל נכון, הוא עשה תשובה".

טורנהיים גם חזה את הפסדו של חירט וילדרס בבחירות בהולנד, חודש לפני הפסדו – עוד כשניצח בסקרים את ראש הממשלה מארק רוטה, שברגע האחרון הצליח לעשות תרגיל פוליטי מוצלח כמי שמגן על הולנד מפני ארדואן וסחף אחריו קולות שמרניים.
הרב טורנהיים חוזה הבחירות צרפת דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד