ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

עושים כבוד לשבת: לאחר 20 שנה - 'רפטינג נהר הירדן' בהחלטה אמיצה

על רקע מאבק השבת בתל אביב - שם מבקשים סוחרים רבים, חילונים ומסורתיים, לסגור את עסקיהם בשבתות וחגים - החליטו בעלי "רפטינג נהר הירדן", לאחר 20 שנות פעילות, לסגור את העסק בשבת: "גם לנו מגיע לנוח" • ואיך הגיבו הגולשים?

אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)
אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)

 


עושים כבוד לשבת • על רקע מאבק השבת בתל אביב - שם מבקשים סוחרים רבים, חילונים ומסורתיים, לסגור את עסקיהם בשבתות - החליטו בעלי "רפטינג נהר הירדן", לאחר 20 שנות פעילות ובאופן אמיץ, לסגור את שערי העסק בשבתות.

שלושת האחים והבעלים של אתר התיירות - אורי, ערן ויניב גיגי, פרסמו אתמול (שלישי) בדף הפייסבוק של האתר, כי לאחר 20 שנות פעילות וחילולי שבת, החליטו לסגור את האתר בסופי השבוע ובחגי ישראל.

"שלושת האחים מסכמים 20 שנים של עשיה והצלחה, בהחלטה כנה ואמיצה להפסיק להפעיל את האתר בשבת וחג" נכתב בפוסט המרגש והאמיץ.

"לאחר שנים של עשיה רצופה בעולם התיירות של ארץ הגליל ופיתוח אתר רפטינג נהר הירדן, האטרקציות השונות ומסעדת "איסקנדר", למותגי על בענף שמארחים מאות אלפי אורחים מהארץ ומסביב לעולם כל השנה, הגענו למסקנה שהמרוץ הארוך בהצלחת העסק המסעדה והאטרקציות בענף התיירות הגלילי חייב להשתנות".

שלושת האחים מוסיפים: "החל מעכשיו רפטינג נהר הירדן על כל פעילותיו ימשיך לארח אתכם באהבה, חורף קיץ כל שנה ללא שבתות וחגים".

האחים חותמים את הפוסט ואומרים: "גם לנו מגיע לנפוש ולנוח בחברת יקירנו, בטוחים שתבינו".

מה שמפתיע בעיקר בסיפור הן התגובות החיוביות והמרגשות שקיבלו בעלי המקום על ההחלטה יוצאת הדופן - סגירת מקום בילוי מרכזי באזור הצפון בסופי שבוע - אז מגיעים רבים לאזור.

אחת הגולשות כתבה בתגובה: "כל הכבוד!! בעזרת השם תראו מזה רק ברכה!!". גולש אחר כתב: "משפחת גיגי היקרים, ישר כח ושתדעו רק הצלחה ושפע של פרנסה". גולשים נוספים כתבו: "איזו החלטה אמיצה. פשוט ראויים להערצה. יפה!".

"בטוחה שתצליחו ותמשיכו להמריא גם ללא שבתות וחגים. בהצלחה במתכונת החדשה חברים יקרים"; "צריך להבין שהחלטה אמיצה כזאת תביא גם קשיים ככה זה מסירות נפש לקב"ה אף פעם לא קל. הכי חשוב זה לא להתייאש כלל. כל הכבוד לכם!".

הציבור המסורתי בישראל רוצה לקוות ולהאמין כי ההחלטה המרגשת של בעלי "רפטינג נהר הירדן" על סגירת המקום בשבתות וחגים, תביא לשינוי כיוון וחשיבה אצל בעלי עסקים נוספים, כאשר מלבד העניין הדתי בסגירת אתרים בשבתות וחגים, ישנו גם את הפן הסוציאלי לפיו לכולם מגיע יום חופש בשבוע.

חילול שבת רפטינג נהר הירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד