י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בעקבות פשיטה של המשטרה: הושבתו קווי התוכן של הפלג הירושלמי

חוקרי ההונאה של משטרת י-ם פשטו בשעות האחרונות על חוות שרתים. כתוצאה מכך, הושבתו קווי התוכן של הפלג הירושלמי, 'קו ההגנה' ו'במערכה' הפוער פיו כנגד גדולי ישראל • בתוך כך, נחקר באזהרה יוסף פטרוף, נאמנו של הגר"ש אויערבאך

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



במסגרת חקירה של המשטרה נגד עיתון 'הפלס' ו'הפלג הירושלמי', חוקרי ההונאה פשטו בשעות האחרונות על חוות השרתים בה מאוחסנים קווי התוכן של חברת "ימות המשיח", והחרימה את השרתים.

כתוצאה מכך, הושבתו הקווים הפועלים באמצעות שרתי החברה, בהם גם "קו ההגנה" ו"במערכה" הפוער פיו כנגד גדולי ישראל. לצד קווים רבים ובהם גם קבוצות "ווטסאפ-פון - ווטסאפ קולי".

כזכור, לפני תקופה, בעת שנערך כנס חיזוק והתעוררות לרפואת הגראי"ל שטיינמן ובו נישאו דברי חיזוק ע"י חלק מגדולי ישראל, נאמרו בקו "במערכה" דברים חמורים, כאשר דברי הרבנים בכינוס כונו "טירוף המשיחיות והאפיקורסות" עפ"ל.

יצויין כי "קו המאבק" שמופעל ע"י חברה אחרת "קליקול", עדיין פעיל.



בתוך כך, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי', כבר בשבוע שעבר במעמד בקשת הטלת תנאים מגבילים על עצורי עיתון הפלס והפלג הירושלמי, השופט עמית מיכלס מבית משפט השלום בראשון לציון דחה את הבקשה מאחר ולא הוגשה בהתאם לנהלים, והציע לחוקרי ההשטרה להגיש בקשה חוזרת. ואכן, בעקבות כך הגישה המשטרה בקשה לדיון על תנאים מגבילים.

במסגרת התנאים המגבילים, המשטרה מבקשת לאסור על חלק מהחשודים לשדר בקווי המידע, והדיון בנושא יערך ביום רביעי בבוקר, בבית משפט השלום בראשון לציון בפני השופט עמית מיכלס - אותו שופט שהוציא את הצווים להאזנות הסתר והמעצרים, עד בשלב החקירה הסמוייה.

מכיון שתיק החקירה הועבר לעיון פרקליטות מחוז ת"א, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', התאפשר לחוקרי מחלק ההונאה במשטרת ירושלים, להמשיך ולחקור בזמן הזה את התיק. במסגרת זו, נחקר השבוע באזהרה יוסף פטרוף, נאמנו של הגר"ש אויערבאך, זאת בחשד לעברות של סחיטה באיומים, הלבנת הון ורישום כוזב במסמכי תאגיד. בתום חקירתו שוחרר לביתו. יצויין, כי ביום ראשון הגיעו אל ביתו של פטרוף חוקרי המשטרה ע"מ לקחתו לחקירה, אולם הוא לא היה בביתו.


(צילום: דוברות המשטרה)
יוסף פטרוף הפלג הירושלמי קו ההגנה במערכה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד