י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

זמר חרדי מפורסם ניסה לארגן מפגש פיוס עם האישה שהותקפה בבית שמש

ל"בחדרי חרדים" נודע כי קבוצת עסקנים חרדים מבית שמש, בהם זמר חרדי מפורסם, יוזמת מפגש סולחה והסברה ביום שישי הקרוב עם רחל אסרף, תושבת העיר שהותקפה אמש על ידי ילד חרדי שהשליך לעברה אבן ופצע אותה

זירת האירוע אמש בבית שמש (פייסבוק)
זירת האירוע אמש בבית שמש (פייסבוק)

 


קבוצת עסקנים חרדים מבית שמש יוזמת מפגש סולחה והסברה ביום שישי הקרוב עם רחל אסרף, תושבת העיר שהותקפה אמש (שלישי) על ידי ילד חרדי שהשליך לעברה אבן ופצע אותה בעת שהלכה ברחובות העיר. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

מדובר בקבוצת עסקנים הנחשבים לפופלריים במגזר, בהם גם הזמר החרדי המפורסם אלי פרידמן.

אחד ממארגני המפגש אומר הערב ל"בחדרי חרדים": "יש לנו בעיה גדולה עם צניעות, אך אם כל הכבוד צריך להבין שככה לא מתנהגים ליהודי".

לדבריו, "המטרה שלנו במפגש הזה היא לבוא ולומר שאנחנו שומרים על צניעות ורוצים לדרבן את כל עם ישראל שישמור על צניעות - אך מצד שני, צריך להבין שיש דרך לחזק את הציבור בצניעות, בנועם ולא באלימות".

פרידמן פרסם לפני זמן קצר הודעה בה נאמר: "לאחר שהבעתי בפני המשפחה רצון להיפגש עמם הם שלחו את ההודעה הבאה, ורצונו של אדם זהו כבודו: "‪ תודה רבה, על המחשבה, חשוב שתדעו שאנחנו יודעים שזה לא כולם ובעד אהבת חינם. אנחנו מאוד עייפים מהנושא. כבר אין לנו כוח לדבר, עברנו יום קשה מאוד".

פרידמן הוסיף: "בכל מקרה, תודה רבה לרבים שכבר הודיעו שהם בעניין ורצו לבוא ולהיפגש היה מרגש לראות שיש כמוני עוד רבים שזה כואב להם".

בית שמש צניעות סולחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד