י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרסום ראשון • מחדל: אב בית שהואשם במעשים חמורים נמצא מת בתאו במגרש הרוסים

פרסום ראשון • מחדל חמור של שירות בתי הסוהר: אב בית בישיבה בירושלים, נגדו הוגש כתב אישום על תקיפת נערים, נמצא הבוקר ללא רוח חיים בתא המעצר במגרש הרוסים בירושלים. שירות בתי הסוהר פתח בחקירת האירוע • "בחדרי חרדים" עם כל הפרטים

מגרש הרוסים בירושלים (יונתן זינדל, פלאש 90)
מגרש הרוסים בירושלים (יונתן זינדל, פלאש 90)



פרסום ראשון • מחדל חמור של שירות בתי הסוהר: כשבועיים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על מעשים חמורים שביצע ב-16 נערים בני 12-17, חרדי תושב ירושלים נמצא הבוקר (שישי) ללא רוח חיים בתא המעצר במגרש הרוסים בירושלים. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כחמישה שבועות עצרה המשטרה אב בית בישיבה בירושלים, בן 38, בחשד כי במשך כשנתיים תקף והתעלל בקטינים, בהם תלמידי הישיבה וילדי שכניו.

לפני כשבועיים הוגש נגדו כתב אישום חמור לפיו, במהלך השנים 2015-2017 פגע הנאשם בקטינים פגיעות רבות וחמורות. על פי כתב האישום העבירות המיוחסות בוצעו בין היתר בביתו של הנאשם ובמבנים הנמצאים בשימוש הישיבה. 

לא פחות מ-16 קטינים בני 12-17 העידו בפני חוקרי המשטרה נגד אב הבית על הפגיעות שביצע בהם. כאמור, בעקבות ריבוי העדויות, חקירת הפרשה התקדמה במהירות ולפני כשבועיים הוגש נגד אב הבית כתב אישום חמור.

מאז מעצרו הוא שהה במגרש הרוסים בירושלים. כאמור, הבוקר, בשעה 6:00 לערך, כך נודע ל'בחדרי חרדים', הוא נמצא בתאו כשהוא ללא רוח חיים. הסוהרים שמצאו אותו בתאו החלו לבצע בו פעולות החייאה. צוות ניידת טיפול נמרץ שהוזעק למקום קבע את מותו.

רשויות החוק דורשות כעת לנתח את גופתו, אך עסקנים חרדים מנסים כעת למנוע את הנתיחה.

בשירות בתי הסוהר פתחו בבדיקת נסיבות המקרה.
מעשים חמורים מגרש הרוסים אב בית תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד