י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שיפור במצב הפצועה בתאונה על יד ביתר, תשיא את בנה בחודש אב

הערב נרשם שיפור קל במצב הפצועה - הדסה בת מרים, אם לתשעה, שנפצעה באורח קשה בתאונה על יד ביתר ביום שני שעבר, "מצבה עדיין מוגדר קשה, מונשמת ומורדמת". למעלה מ-256 ספרי תהילים נאמרו לרפואתה

הרכב לאחר התאונה. צילום: אתר ביתר און ליין
הרכב לאחר התאונה. צילום: אתר ביתר און ליין



שבוע לאחר התאונה הקשה, חל שיפור קל במצב של הדסה בת מרים (הופמן), אם לתשעה שנפגעה באורח קשה מאוד בתאונה, עת הייתה בדרכה לאירוסין בבני ברק. התאונה אירעה בכביש המפותל - צור הדסה בדרך מביתר לבני ברק.

"מצבה עדיין מוגדר קשה, מונשמת ומורדמת", נמסר הערב (ג') מבית החולים הדסה שם היא מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ, מאז התאונה ביום שני שעבר. בתאונה, בה נהג בעל אחותה כשהוא ללא רשיון נהיגה, נפצעו שלושה יושבי הרכב באורח קל והיא נפצעה קשה. נהג משאית שהרכב התנגש בו נפצע אף הוא באורח קל.

הפצועה, אם לתשעה תושבת ביתר עילית, עובדת בעיתון 'המודיע', צפוייה להשיא את בנה הבכור במהלך חודש אב, בתקווה שעד אז תצא מבית החולים ותשמח בכלולות בנה. "חלק מהאיברים התחילו הבוקר להראות סימנים חיוניים ומעודדים" סיפר הערב ל'בחדרי' קרוב משפחתה.

עוד הוסיף קרוב המשפחה בשיחה עם 'בחדרי' כי עד לרגע זה נאמרו למעלה מ-256 ספרי תהילים בקו מיוחד שנפתח לרפואתה, הכולל בין היתר תפילות רבות על ציון הרשב"י במירון בל"ג בעומר.

המשיכו להעתיר בתפילה עבור הדסה בת מרים לרפואה שלמה.
ביתר עילית תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד